NIGHTCD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Er det noen som hvet hvor jeg kan få tak i en batteri måler som virker på alle laptoper??? har en zepto 4100 som jeg ønsker en batterimåler på (helst en som ligger nede på oppgavelinja) slik som på ibm sine laptoper... Noen som har noen gode ideer?? NIGHTCD Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Kanskje SpeedswitchXP er hva du leter etter: http://www.diefer.de/speedswitchxp/index.html :smile: Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Arg Gå til kontrollpanel->Power options (elns) også finner du en hake der ett sted for "Show in systray" elns Verre er det ikke.. Har bare testa det på win2k da. Lenke til kommentar
NIGHTCD Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Takker for svarene, men det ver ikke helt det jag var på jakt etter... jeg ønsker et program som ligger nede på oppgavelinjen og ikke i systray. et program som er lik battery meter eller noe slikt... NIGHTCD Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Er ikke det programmet som Solaris nevner bra nok ? Synes det virker som det er akkurat det programmet du er ute etter jeg... Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Er det noen som hvet hvor jeg kan få tak i en batteri måler som virker på alle laptoper??? har en zepto 4100 som jeg ønsker en batterimåler på (helst en som ligger nede på oppgavelinja) slik som på ibm sine laptoper... Noen som har noen gode ideer?? Hvorfor så mange spørsmålstegn?????? Det holder med ett spørsmålstegn av gangen synes nå jeg. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 hva er galt med systray? Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg skjønner heller ikke problemet. Batteriindikatoren funker på alle laptop'r fordi det ligger innebygget i Windows... For det er ikke en batteribenchmark han leter etter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå