mobilen.no Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Vi har på oppdrag fra TV2 hjelper deg kåret den beste av de tastaturløse touchmobilene Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Xperia glimerer med sitt fravær. Vil tro den ville ha kommet høyt opp på denne listen. Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Xperia glimerer med sitt fravær. Vil tro den ville ha kommet høyt opp på denne listen. Den ligger under "De beste touchmobilene for proffene" og på 3. plass. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Er det denne fredagen at testen på LG BL40 legges ut på nettsiden? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det jeg bruker min iPhone minst til er å ringe.Det som teller mest nå er hvor mye programmer som er tilgjengelig. Derfor mener jeg all testing av slike mobiler må tilgjengeligheten av ekstra programmer være en av de viktigste faktorene under testing.Dette synes jeg kommer dårlig frem under alle testene deres.Jeg går vekk fra iPhone på dagen hvis jeg visste at f.eks Omnia HD hadde samme tilgjengelighet.Har den det? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvor har dere det fra at iPhone kun selges med dyre abbo? Jeg kjøpte min med superpluss abbo som kun koster 129 i mnd. Selvfølgelig blir da engangsprisen på tlf høyere, men totalprisen blir mye lavere enn den ville vært med et av de dyre surfprat abbo. Har prøvd mange forskjellige mobiler, men iPhone er genial, fordi du kan legge inn så mye forskjellig og morsomt innhold. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Synes mange argumenter er latterlige, f.eks. mot Samsung Jet. Hvis dere hadde åpnet eska og sett hva som følger med hadde dere bla. sett en adapter man kan ha mellom telefonen og vanlig headset med volumkontroll. I tillegg er det også motion control som kan brukes til å bytte sang osv. Håpløst å trekke poeng når man ikke har prøvd ut ordentlig!! Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har prøvd mange forskjellige mobiler, men iPhone er genial, fordi du kan legge inn så mye forskjellig og morsomt innhold. Ja, det som Apple sier du kan legge inn. Ikke hva du SELV vil legge på DIN mobiltelefon !!! :o Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Og hvor er HTC pro II telefonen? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 hmm.. Nokia 5800 slår jo iphone glatt jo! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Synd at ikke Nokia N900 er med i denne testen, den har jo 1Gb RAM og greier... Samme prosessor som iphone, samme GPU, men Linux som OS. Du kan porte programmer fra vanlig Linux til den, som gjør at det finnes tusenvis av programmer til a omgjøres. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Testeren har ikke forstått at markedet har endret seg fra tale til applikasjoner, cloud computing. App Store til iPhone er en revolusjon, mens litt bedre kamera og litt penere skjerm knapt er evolusjon. Vil påstå at testeren er mest preget av hvem som annonserer hos dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg