Marius Røstad Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Størrelsen på Apples minste proffbærbare har klart å omvende en stor skeptiker. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Er superduperfornøyd med min MacBook Pro 13" Smussflekken er vel strengt tatt mikrofonen? Höytalerne pä min sitter i "hengslene" til skjermen og reflekterer lyden pä skjermen. tsk tsk Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Grunnen hvorfor Apple ikke støtter HDMI er fordi at HDMI bare støtter bare full HD, mens proff skjermer har en større oppløsning. Bl.a Apple sin egen 30" , Eizo og laCie. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg kjøpte meg en 15" MBP etter å ha vurdert 13" veldig lenge. Hovedgrunnen var at skjermen hadde større oppløsning og skjerm, og jeg kan med god samvittighet si at den var vel verdt hver eneste en av de mange kronene den kostet. Tror ikke jeg vil klare å kjøpe meg en PC igjen etter å ha møtt OS X. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg