Joachim_F Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Liker du raske sportsbiler og lekre pitbabes? Da er ikke dette spillet for deg. Les hele saken Lenke til kommentar
Lemna Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er nysjerrig på salgstallene til Renault. Har de en faktisk økning under denne kampanjen? :S Jeg ser ikke for meg at størstedelen av dem som kjøper lastebiler er gamere. Lenke til kommentar
CombatKenneth_InnleggNO Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Jeg er nysjerrig på salgstallene til Renault. Har de en faktisk økning under denne kampanjen? :S Jeg ser ikke for meg at størstedelen av dem som kjøper lastebiler er gamere. Jeg jobber for renault trucks og kan med hånden på hjerte si: nei, det har vi ikke. ikke her til lands i hvertfall kan også nevnes at jeg visste ikke om dette spillet før nå Endret 8. oktober 2009 av CombatKenneth Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vil tro at ordentlig reklame dreier seg om noe mer enn kun salgsøkning her og nå. men enig at det er litt sært med et spill for å reklamere for lastebiler. At BMW gjorde det for den nye M3 serien for et år siden er derimot litt mer naturlig ... Lenke til kommentar
Lemna Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vil tro at ordentlig reklame dreier seg om noe mer enn kun salgsøkning her og nå. men enig at det er litt sært med et spill for å reklamere for lastebiler. At BMW gjorde det for den nye M3 serien for et år siden er derimot litt mer naturlig ... Det kommer jo helt at på målet med kampanjen. Jeg vet ikke hvor godt uttenkt denne kampanjen er;) Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg kan jo si at JEG ville ikke engang visst at Renault lagde lastebiler om ikke denne spillkampanjen eksisterte :-) Og jeg får jo et positivt inntrykk av Renault om spillet er morsomt .. Har ennå ikke testa det da, men håper det er kult .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå