InnviklA Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 hei nå har jeg et lite porblem hær. Dere har sikkert hørt om Modene som har komt til CS. Warcraft og Superheros. Jeg har lyst å legge di in på min pc. Men jeg sliter litt. For å legge di inn må man ha Metamod isntallert. Den er grei, det har jeg fått til . Men så skal man installere AMX da sliter jeg. får det står en de commands som jeg ska legge til filen moddir/addons/metamod/plugins.ini. Men den filen finnes ikke der. så da lurer jeg på hverdan jeg da skal gjøre? noen som har peiling å kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 hmm, kanskje den ini-fila er skjult, prøv å ta vekk "skjul skjulte ikoner og diverse" knappen, hmm Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 eller du lager en ny fil som du kaller plugins.ini og legger til de kommandoene/plug-in'ene som du skulle legge til Lenke til kommentar
InnviklA Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 nå har jeg fått til å installere WC3 å AMX fint... Lasta ned en hel pakke med bpde metamod å AMX å Wc3... nå får jeg ikke til superheros. har ike pei. på hvordan jeg kan installere det (Hadde på vis alle fileer asså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå