Vulcanod Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Jeg leter etter et gøy flash spill på nettet som er gratis og som man ikke trenger å laste ned. Personlig spiller jeg: Mybrute og syntes det er gøy. Jeg har spilt tribalwars og travian før og men har gått lei av de. Noen som vet om noen gøye flash spill så er det bare å poste. Endret 7. oktober 2009 av Vulcan Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vet om noen som spiller Rivality. (eller lignende.) Vet ikke om det er noe bra tough. Du bør fjerne linken, bryter mot retningslinjene. Lenke til kommentar
Vulcanod Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Vet om noen som spiller Rivality. (eller lignende.) Vet ikke om det er noe bra tough. Du bør fjerne linken, bryter mot retningslinjene. Ups, takk for tipset. Har endret det nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Litt usikker på om det vil falle i smak men det er mange gratis spill på kongregate.com! Mange spill av både varierende type og kvalitet. Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg liker å spille Nations.. En applikasjon på facebook. Det er riktignok ikke flashbasert.. Det er hovedsakelig tekst. Man skal bygge opp sin egen nasjon ved å løse problemer, og alt ettersom hva man svarer på probleme går ting som "Political Freedom, Health og Education" opp og ned. Hvis du faktisk begynner å spille det anbefaler jeg deg å involvere deg i fraksjoner og å "rollespille" kriger med andre land... Det kommer ut en krigsfunksjon snart da. Lenke til kommentar
Vulcanod Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Takk for tipsene! Vet allerede om kongregate, har en profil der. Har ikke facebook så kan ikke spille det andre spillet, har ikke lyst til å bli medlemm heller. Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Har du ikke Facebook? :o Jeg trodde alle hadde Facebook jeg Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg liker å spille Nations.. En applikasjon på facebook. ... Man skal bygge opp sin egen nasjon ved å løse problemer, og alt ettersom hva man svarer på probleme går ting som "Political Freedom, Health og Education" opp og ned. Høres ut som en rip off av Nation States Til OP: Finnes alltid artige ting på Newgrounds (internets eldste flashside og kanskje den første ekte Web 2.0 siden), kvaliteten er imidlertid sterkt varierende Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg liker å spille Nations.. En applikasjon på facebook. ... Man skal bygge opp sin egen nasjon ved å løse problemer, og alt ettersom hva man svarer på probleme går ting som "Political Freedom, Health og Education" opp og ned. Høres ut som en rip off av Nation States Til OP: Finnes alltid artige ting på Newgrounds (internets eldste flashside og kanskje den første ekte Web 2.0 siden), kvaliteten er imidlertid sterkt varierende http://www.omgpop.com Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Finner mange flashspill på Newgrounds Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Småkult musikk/rytme flashspill jeg snublet over i dag http://www.addictinggames.com/sound-walk-game.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå