Vegar Jansen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvis du ikke bruker datamus, slipper du kanskje også unna den fryktede musearmen. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har brukt rollermouse i over ett år og løsningen er genial. Men et mac tastatur anbefales siden det har kostest avstand fra kant til første tastaturrekke Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Eg har to mus, ei på kvar side av tasturet, og veksler heile tida mellom å bruke dei. Saman med bruk av tastatur-shortcuts (det er forbausande få som er klar over noko så enkelt som ctrl+c/v/x) hjelper dette meg å halde mus-armen i sjakk. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg fikk denne på jobben for 14 dager siden, og merker allerede bedring i armen! Tar litt tid å venne seg til den, men jeg går ALDRI tilbake til vanlig mus. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Har brukt RollerMouse i flere år, og er utrolig fornøyd. Jeg har en variant uten gummiknotter, men med et brett som tastaturet ligger på for å komme høyere, men ellers med rullestang, knapper og håndleddsstøtteputer som den som er vurdert her. RollerMouse er helt uunnværlig for meg, som tidligere var mye plaget med betennelser og slitasje i "musearmen". Det er forøvrig ikke noe problem å ha en vanlig mus koblet til samtidig, som kan brukes om man skulle ønske mer variasjon, eller av folk som låner pc'en og ikke helt er vant til RollerMouse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg