Marius Røstad Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Den nyinnkjøpte trådløse ruteren trenger en god del innstillinger. Dette skal vi begynne på nå. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hva med å bruke bare MAC-addresse restriksjoner? Dette er jo greit dersom du har 2-3 maskiner som brukes jevnlig i hjemmet? Dessuten slipper du passord og stress Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei. Dette er en veldig god serie med artikler for nybegynnere. Eneste jeg vil påpeke er alle de forskjellige ordene som blir brukt for én og samme ting. F.eks: "Den trådløse ruteren", "ruteren" "aksesspunktet", "basestasjonen" osv. Jeg mener at dette kan bli forvirrende i lengden for en nybegynner. Jeg foreslår at alle artiklene velger ett felles begrep og tar i bruk dette. Et alternativ kan også være å starte serien av artikler med en liten "ordbok". Kun en liste som dekker sentrale begreper og terminologier med en kort forklaring og dermed kan brukes som en referanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg