olav-siggen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Risen fikk veldig god omtale på gamer.no, men har ikke fått så mye skryt av andre anmeldere, så jeg er i tvil om hvor bra spillet egentlig er. Noen som har kjøpt og spillt spillet som kan gi en vurdering? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Diskusjon rundt Risen kan tas her. Velkommen til forumet. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Klart et av de beste rollespillene der ute! Vil sammenligne det med The Elder Scrolls spillene, kanskje serlig Oblivion. En av de beste tingene i spillet er stemmningen som skiller seg ut fra andre spill - absolutt verdt pengene. Endret 7. oktober 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Risen fikk veldig god omtale på gamer.no, men har ikke fått så mye skryt av andre anmeldere, så jeg er i tvil om hvor bra spillet egentlig er. Noen som har kjøpt og spillt spillet som kan gi en vurdering? Gjennomsnitt på ca 8 , som betyr at de fleste har gitt karakter veldig bra. http://www.gamestats.com/objects/958/958271//articles.html Forstår videre ikke helt hvor du ønsker med tråden, test demoen så ser du om du liker spille eller ikke, må være den enkleste måten å finne det ut på? edit Forøvrig et mer "ekte" standard rpg spill en Action\rpg spillet Oblivion (Første du kommer til å merke er at det er mye vanskligere). Så om du likte Oblivion er det ikke sikkert du liker Risen. Har dog sett flere eksempler på at det er mulig å like begge . Endret 7. oktober 2009 av SimalarioN Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Forstår videre ikke helt hvor du ønsker med tråden, test demoen så ser du om du liker spille eller ikke, må være den enkleste måten å finne det ut på? Vil ikke anbefale å bestemme om du skal kjøpe det eller ikke gjennom å prøve demoen. Demoen er veldig urettferdig til selve spillet. Du får for eksempel ikke sett hvor bra combat det er i spillet når du prøver demoen - noe som gir demoen et dårligere inntrykk. Lenke til kommentar
olav-siggen Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Risen fikk veldig god omtale på gamer.no, men har ikke fått så mye skryt av andre anmeldere, så jeg er i tvil om hvor bra spillet egentlig er. Noen som har kjøpt og spillt spillet som kan gi en vurdering? Gjennomsnitt på ca 8 , som betyr at de fleste har gitt karakter veldig bra. http://www.gamestats.com/objects/958/958271//articles.html Forstår videre ikke helt hvor du ønsker med tråden, test demoen så ser du om du liker spille eller ikke, må være den enkleste måten å finne det ut på? edit Forøvrig et mer "ekte" standard rpg spill en Action\rpg spillet Oblivion (Første du kommer til å merke er at det er mye vanskligere). Så om du likte Oblivion er det ikke sikkert du liker Risen. Har dog sett flere eksempler på at det er mulig å like begge . Har spillt demoen(flere ganger) og den gav meg ikke så mye. combaten virket f.eks dårlig, som tidligere nevnt. Metacritics scoren ligger rundt 80, noe som er bra, men det er for det meste tyske nettsider som har anmeldt, og stoler ikke like mye på de, som f.eks Eurogamer, som gav Risen 4/10(som forøvrig ga Gothic 3, et av de beste spillene jeg har spillt, 8/10). Jeg likte ikke combat systemet til Gothic 3, selv om jeg elsket spillet, så håper på at Piranha Bytes har forbedret dette. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har nok litt bortskjemt smak, men jeg synes ikke spillet helt når topp nivå. Faller sannsynligvis i smak hvis du liker andre lignende spill som f.eks. Oblivion, men for min del så mangler visse ting som jeg har blitt for vant til fra andre spill. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Liker det veldig godt. Savner bare en teleport metode. Litt slitsomt å løpe mellom stedene for noen ganger. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Liker det veldig godt. Savner bare en teleport metode. Litt slitsomt å løpe mellom stedene for noen ganger. Det finnes jo Teleport Stones :o Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har ikke sett noen. Lenke til kommentar
olav-siggen Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 er det riktig at øya i Risen er mye mindre en Myrtana i Githic 3? Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jepp, jeg mener jeg har lest at den er ganske mange ganger mindre. Men husker ikke nøyaktig hvor mange ganger mindre. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Diskusjon rundt Risen kan ta i nevnte tråd. Stenger denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg