VEH_InnleggNO Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ryktene går om et Jack the Ripper-spill fra Dead Space-utvikler Visceral. Les hele saken Lenke til kommentar
Caleb Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Yawn... hørtes utrolig døllt ut... Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Enig. Dette hørtes trist ut. Bruk heller mere ressurser på Dead space II Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hadde ønsket vi kunne få ett bra Jack The Ripper spill uten demoner og overnaturlig stuff. Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hadde ønsket vi kunne få ett bra Jack The Ripper spill uten demoner og overnaturlig stuff. Enig. Da jeg leste overskriften tenkte jeg på et spill hvor man går rundt og dreper folk, eller et Sherlock Holmes type spill hvor man jakter på fyren. Ikke "Ripper May Cry 6". Lenke til kommentar
VikingMyte Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jack the Ripper drepte 4 mennesker. Lykke til med å lage et underholdende spill av det. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jack the Ripper drepte 4 mennesker. Lykke til med å lage et underholdende spill av det. Lykke til med å gjøre en helt ut av det. Lenke til kommentar
Myagos_InnleggNO Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Jack the Ripper drepte 4 mennesker. Lykke til med å lage et underholdende spill av det. Ganske sikker på at det var fem konfirmerte ofre. Sherlock Holmes vs Jack the Ripper var et underholdene spill som var for det meste veldig sann til de virkelige hendelsene. Dette spillet høres helt tragisk ut og de utnytter bare navnet for å øke spillsalget. Endret 7. oktober 2009 av Myagos Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg den eneste som synes dette kunne høres litt underholdende ut? Lenke til kommentar
Caleb Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg den eneste som synes dette kunne høres litt underholdende ut? Ja <_< Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tja, jeg er nesten mer skeptisk til den kommende voldtekten av Den Gudommelige Komedie. I utgangspunktet er jeg enig med de som mener det er suspekt å skrive om en kjent morder til en mistforstått helt. Hva blir det neste, Charles Manson som superhelt? Samtidig så kan man til en viss grad rettferdigjøre det, Jack The Ripper har på mange måter blitt en så stor del av populærkulturen at han er en fiktiv karakter. Når det gjelder spillet må jeg si at selv om jeg tviler litt så er det hvertfall en kreativ idè, blir spennende å se hva som blir resultatet. Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Synest dette høres spennende ut jeg. Kanskje det blir litt som Van Helsing-filmen, bare i spillform. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ganske sikker på at det var fem konfirmerte ofre. Sherlock Holmes vs Jack the Ripper var et underholdene spill som var for det meste veldig sann til de virkelige hendelsene. Dette spillet høres helt tragisk ut og de utnytter bare navnet for å øke spillsalget. Om de var konfirmerte eller ikke er da ganske irrelevant. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Gud bedre. Hvor blir det av kreativiteten til spillutviklere for tiden? Vampyrer, fryse tiden, stort arsenal av våpen. Stort gjesp fra min side. Et spill der du derimot ikler deg rollen som psykopaten, og livet hans, hadde vært uhyre spennende. Endret 9. oktober 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå