Filmvenn Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er da så og si alle de gamle beta-testerne som får tilgang til denne beta`en og, trolig nok. Var slik med den forrige, hvertfall flere live venner som var med i første dashboard-betaen fikk også bli med i den andre etter å ha registrert seg på den. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ja, jeg fikk også det Krysser fingrene for at jeg får være med i betaen! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg tror at jeg muligens har hørt noen rykter om at det sto klart i mailen at det ikke skulle nevnes eller diskuteres offentlig. Bare sånn at dere ikke brenner dere på det skulle MS-Norge ta en titt innom her. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Jeg tror at jeg muligens har hørt noen rykter om at det sto klart i mailen at det ikke skulle nevnes eller diskuteres offentlig. Bare sånn at dere ikke brenner dere på det skulle MS-Norge ta en titt innom her. Etter å ha lest mer nøye i mailen så har du rett, slettet tidligere post. Endret 4. august 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Man kan ikke skrive at man har fått e-post der det står at man kan søke om å delta i beta-testing av Kinect? Det er vel heller det at jeg ikke kan snakke om Kinect når jeg deltar i testingen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Du har strengt tatt rett i det, men jeg vet ikke hvordan MS vil reagere her. Jeg vet jeg ikke vil ta noen sjanser, og oppfordrer andre til å gjøre det samme. Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 kinect har store muigheter til å utvikle seg... mot sonys move :rolleyes: neste skritt i kinect er gjenkkjenning av objekter og klær du har på deg det vi ser nå er bare starten på isbjerget xSAMCOx på live Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Fable 3 vil ikke ha Kinect støtte til å starte med...men skal patches senere. Det var da jævla kjipt.....Kinect lineup blir jo bare mer og mer ræva. http://kotaku.com/5604877/report-fable-iii-will-not-work-with-kinect-at-launch Endret 5. august 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 kinect er ikke for late tøffler :rolleyes: xSAMCOx på live Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 kinect er ikke for late tøffler :rolleyes: xSAMCOx på live Og ikke for dagens gamere heller ser det ut til...:rolleyes: Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) kinect er ikke for late tøffler :rolleyes: xSAMCOx på live Og ikke for dagens gamere heller ser det ut til...:rolleyes: Det var da heller aldri særlig meningen. Endret 5. august 2010 av Nilspils Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Noen som vet når tid de sender ut oppdateringene? Endret 8. august 2010 av fantomena Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hvordan funker denne betaen? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 * Sitting in a chair: Definitely works. * Sitting on the floor: Works. * Reclining while facing the Kinect: Works. * Reclining with the Kinect at our side: We couldn't get this to work, but we've been told that it will by launch. * Using another human as a coffee table (should have taken photos!): Kinect recognized the person behind the human coffee table trying to control the movie. LINK Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ny Milo demonstrasjon: Nå begynner prosjektet å ligne på et spill. Jeg håper virkelig at MS har planer om å gi det ut, for det er slike spill som kan få meg til å kjøpe Kinect. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Leste at det er stor mulighet det ikke blir noe Kinect støtte for Fable 3...kjipt men som det stod i artikelen så er det like greit da dem ikke ville bare putte et slags gimick mini spill for Kinect i spillet. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Leste på Eurogamer i en artikkel at Microsoft sender ut mails til de som får være med i betatesten. Men noe jeg undret litt over var at Eurogamer skriver at de som får være med i betaen får Kinect i posten, at Microsoft sender Kinect pakken med noen lanseringstitler til den adressen man registrerte seg med på Microsoft Connect siden? Kan det være sant? At betatesterne virkelig får Kinect istedet for å betale rundt 1000-lappen? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Leste på Eurogamer i en artikkel at Microsoft sender ut mails til de som får være med i betatesten. Men noe jeg undret litt over var at Eurogamer skriver at de som får være med i betaen får Kinect i posten, at Microsoft sender Kinect pakken med noen lanseringstitler til den adressen man registrerte seg med på Microsoft Connect siden? Kan det være sant? At betatesterne virkelig får Kinect istedet for å betale rundt 1000-lappen? Jeg kan hverken bekrefte eller avkrefte dette.... Men dem som er så heldige for å bli med på dette kan ikke snakke om det uansett...dem har signer NDA avtale. Men altids noen som lekker til bla Eurogamer, men slik har det nå altid vært... Endret 28. august 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Leste på Eurogamer i en artikkel at Microsoft sender ut mails til de som får være med i betatesten. Men noe jeg undret litt over var at Eurogamer skriver at de som får være med i betaen får Kinect i posten, at Microsoft sender Kinect pakken med noen lanseringstitler til den adressen man registrerte seg med på Microsoft Connect siden? Kan det være sant? At betatesterne virkelig får Kinect istedet for å betale rundt 1000-lappen? Det er vel sånn at man må sende tilbake Kinect etter betaen er avsluttet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg kjenner en som har fått bekreftelse om at han er med i betaen, og vedkommende har fått en dashboard-oppdatering og beskjed om at Kinect-maskinvare er på vei i posten. Utover det verken kan eller vil jeg si noe. Hvis jeg får prøve det kan jeg poste noen inntrykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå