Gå til innhold

Den store Kinect-tråden


husgutt

Anbefalte innlegg

- Det vil ta halvannet år før «hardcore»-spillene kommer, sier Microsofts europasjef. http://www.spillmagasinet.no/article2949186.ece

 

Og da vil det ta like lang tid før jeg gidder å vurdere om jeg skal ha meg Kinect.

 

Er ikke det han sier. Bare typisk oversettelsesfeil av mindre smarte norske journalister spesielt.

 

And therefore I think all of the different types of gaming experiences you describe will become available over the coming 18 months or so.

 

Dette betyr at vi vil se den type spill under de neste 18 månedene. Ikke at det tar 18 måneder før vi ser noe. Selv jeg som ikke er verdens beste i engelsk skjønner det.

 

Kinect er uansett ikke for hardcore, det er for casuals. MS har allerede hardcore spillerne, de vil nå bare prøve å gå etter familier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kinect kommer nok til å selge i massevis og bli en suksess for Microsoft, men det er ikke fordi "hardcore" gamere støtter den, men heller barnefamilier og yngre spillere.

Og helt ærlig så har jeg mer troa på PS move, selv om de fleste foretrekker en kontroller henslengt i sweetspot´en i stua.

 

Ikke mange hardcore gamere vil spille med motion kontroll uansett. Tipper maks 5% av PS3 eiere kommer til å kjøpe move. Enda færre av 360 eiere vil kjøpe kinect.

 

Kinect vil i alle fall ha litt appell til casuals og familier og med en prislapp på bare 299 for hele pakka så har den en sjangse.

 

Move pakka til 399 derimot, som vil bli enda dyrere hvis man vil spille fler en 1, kommer ikke til til å appellere mye til casuals når man kan få Wii og Kinect pakker for 100-200 billigere.

Lenke til kommentar
Kinect kommer nok til å selge i massevis og bli en suksess for Microsoft, men det er ikke fordi "hardcore" gamere støtter den, men heller barnefamilier og yngre spillere.

Og helt ærlig så har jeg mer troa på PS move, selv om de fleste foretrekker en kontroller henslengt i sweetspot´en i stua.

 

Ikke mange hardcore gamere vil spille med motion kontroll uansett. Tipper maks 5% av PS3 eiere kommer til å kjøpe move. Enda færre av 360 eiere vil kjøpe kinect.

 

Kinect vil i alle fall ha litt appell til casuals og familier og med en prislapp på bare 299 for hele pakka så har den en sjangse.

 

Move pakka til 399 derimot, som vil bli enda dyrere hvis man vil spille fler en 1, kommer ikke til til å appellere mye til casuals når man kan få Wii og Kinect pakker for 100-200 billigere.

Selv om det kommer etterhvert tror jeg teknologien er såpass begrenset at de fleste spillene kommer til å bli "on rails" som man så med det Star Wars spillet, ser ikke helt hvordan de skal klare å komme seg unna dette, dermed blir det kanskje ikke så like appellerende. Tror man fort ser om noe ala House of the Dead eller Time Crisis (som forøvrig begge er ganske morsomt)

 

Uansett jeg så at det var mulig å forhåndsbestille Kinect spill fra play.com når jeg fikk en email i posten i dag hvor alle var satt til 39,99£ utennom de det ikke var satt noen pris på. Om dette så er den offisielle prisen synes jeg den blir litt vel stiv, burde vel strengt talt etter min mening ihvertfall holde seg på prisen til nye wii spill

Lenke til kommentar

selvsagt blir det kinect til høsten ;)

 

nyheten om at bioware er intresert i å bruke stemme styringen i rollespill er bare en drøm

 

kinect i motsetning til move, er mere ubegrenset med tanke på det er softwaren på kinect so bestemmer morroa

 

ser ms gode plan med familie vennelige spill i starten for salg mot jul B)

 

xSAMCOx på live

Lenke til kommentar

:whistle: og så er det jo bonusen.... med at kinect har innebygget wifi som skal blir brukt i en dual N wifi med slim ;)

 

når de 2 blir koblet sammen med kinect porten (raskeste konsoll wifi laget til dags dato)

 

tror ikke mange har fått med seg det egentlig men :whistle:

 

xSAMCOx på live

Endret av samco
Lenke til kommentar

Jo mer jeg leser her slik jo mer overbevist blir jeg at mange kommer til å bli meget meget meget skuffet over Kinect, er endel som må stikke hull på bobbla dem sitter inni så en ikke tryner så voldsomt når Kinect kommer i salg.

 

Dere som tror Kinect kommer til å bli helt sinnsykt, kan dere vise meg 1 spill som er av dagens kaliber som er enten laget for Kinect eller har Kinect støtte. Vis meg 1 spill....jeg spør ikke om 2-5 spill....men 1.

 

1 spill!

 

Lykke til med det.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

du har vel sett sports spillet som ubisoft lager? det uten avatarer? :whistle: bioware will bruke kinect i masseffect 3 med hode tracking og mulig tale... gi spille produsentene mere tid ... spillene nå er bare en salgs teaser mot familier

 

spillene kommer B) rare har funnet 12 muligheter for å bevege seg i en 3d verden med kineck

 

har null bekymringer B)

 

xSAMCOx på live

 

 

motion sports

 

2 kjappe videoer jeg fant :whistle:

 

xSAMCOx på live

 

sorry glemte dette lille spillet for fans av segas rez ;)

 

 

 

uff da flere gode kinect spill :rolleyes:

 

xSAMCOx

Endret av Laland
Lenke til kommentar

:whistle: og så er det jo bonusen.... med at kinect har innebygget wifi som skal blir brukt i en dual N wifi med slim ;)

 

når de 2 blir koblet sammen med kinect porten (raskeste konsoll wifi laget til dags dato)

 

tror ikke mange har fått med seg det egentlig men :whistle:

 

xSAMCOx på live

 

At det var? Om det er denne "WiFi extension cable"-greia som har vore nevnt, tippar eg at det berre er for å kople Kinect til ein trådlaus ruter/aksesspunkt slik at den kommuniserer med Xboxen via WiFi, ikkje for å gi dobbel hastighet via WiFi...

Lenke til kommentar

Har sett alle disse spillene du linket her samco og sikkert det aller meste av andre spill som kommer til Kinect. Men det er så langt INGEN av dagens standar spill som har blitt annonsert til Kinect. Det er heller INGEN spill som allerede er ute som får en patch til å fungere med Kinect.

 

Når jeg skriver dagens standar spill så tenker jeg på spill som Modern Warefare 2, Gears of War eller Halo om vi skal kun tenke X360 spill. Jeg og folk flest vet at det vil komme mange "enkle" og sikkert artige spill slik som du har vist samco men det var vel ikke det jeg spurte om du eller andre kunne vise?

 

Vise meg 1 spill som er av dagens standar som blir laget med Kinect fra grunnen av eller som vil få mulighet for Kinect støtte.

 

Jeg spør vel ikke så vanskelig?

 

1 ...vis meg 1 spill

Lenke til kommentar

har vist deg 2 hardcor titler allerede :rolleyes:

 

men lite tips... er vel å see på nintendo wiis skytespill og håpe at ingen kommer :D

 

bedre med titler som er laget for kinect enn skytere der ingen ting funker (res4 er det beste forsøket hittill)

 

(hva er egentlig et dagens standard 360 spill har bare spillt 603 spill på x360)

 

xSAMCOx på live

Endret av samco
Lenke til kommentar

har vist deg 2 hardcor titler allerede :rolleyes:

 

men lite tips... er vel å see på nintendo wiis skytespill og håpe at ingen kommer :D

 

bedre med titler som er laget for kinect enn skytere der ingen ting funker (res4 er det beste forsøket hittill)

 

xSAMCOx på live

 

 

har vist deg 2 hardcor titler allerede

 

Nuff said ;)

Lenke til kommentar

Er det ikke hardcore nok? Er ikke Rock band hardcore heller? Må alt være skytespill? Selv er jeg litt skeptisk jeg også, men skal ha kinect ene og alene pga Dance central, Fable 3 og Mass effect 3. Det kommer nok masse kule spill etterhvert, og da skal jeg peke nese og le av deg fordi jeg var først :D (det siste der var en spøk.hehe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...