Toman18 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) http://n4g.com/news/564583/report-kinect-requires-that-you-dress-appropriately "Following on from reports suggesting that you'll need to stand up in order to use Kinect, and the revelation that significant space will be required for the camera to see you, it now appears that you - or your mum, at least - is going to have to dress a certain way if they want to 'jump in' with the motion-sensing device" Hva vil dette si, at man må ha lyse klær for at kamera skal fange oss gamere opp? Dette blir jo bare værre og værre nå.... Flere sånne "nyheter" gjør meg mindre og mindre lyst på Kinect... Endret 15. juli 2010 av Toman Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Haha, det kan vel virkelig ikkje vere så ille? :rolleyes: Velvel, Kinect frister på ingen måte heller for min egen del. Endret 15. juli 2010 av Mala Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Meh, jeg har mer eller mindre gitt opp håpet mitt om et brukbart Kinect. Jeg kan virkelig ikke se for meg at noen som helst annen form for spill enn familie/barnespill vil kunne få suksess. Iallefall ikke om bevegelse er den eneste måten å kommunisere med spillet på. Om man kjører standard kontrollere med litt bevegelse på si kan jeg se for meg at noe vil bli brukbart, men sånn alt i alt er Kinect rimelig uinteressant for min del nå. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Meh, jeg har mer eller mindre gitt opp håpet mitt om et brukbart Kinect. Jeg kan virkelig ikke se for meg at noen som helst annen form for spill enn familie/barnespill vil kunne få suksess. Iallefall ikke om bevegelse er den eneste måten å kommunisere med spillet på. Om man kjører standard kontrollere med litt bevegelse på si kan jeg se for meg at noe vil bli brukbart, men sånn alt i alt er Kinect rimelig uinteressant for min del nå. Er mer eller mindre enig med deg. Kommer selv til å kjøpe Kinect, men det kun for at kjerringa kan være i stua og holde på med Zumba ( ) mens jeg sitter i spillbula og spiller et hardcore spill med kontroller Men har fortsatt litt troa på Move, så får se om det ikke blir noen form for "bevegelse" på meg også, men ikke mye Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 "Following on from reports suggesting that you'll need to stand up in order to use Kinect" Ikke ifølge denne linken http://www.giantbomb.com/news/yes-kinect-will-be-useable-while-youre-sitting/2283/ Det er opp til utviklerne selv å bestemme dette. "revelation that significant space will be required for the camera to see you" Dette ble vel også avkreftet? http://www.gamer.no/artikler/51632/natal-ogsa-i-sma-stuer/ Si gjerne ifra om det har kommet motstridende informasjon. "Although, hilariously, we saw one woman who's (sic) long skirt prevented her from playing the track racing game on the device because it couldn't see enough of her legs," Dette sier egentlig seg selv? Om spillet er avhengig av å spore bevegelsene til beina dine så går det ikke an å ha på seg kjole, toga, kjortel eller andre plagg som skjuler beina dine. Jeg skjønner imidlertid at dette kan bli et problem for folk som ikke er klar over denne begrensningen. Nå har jeg ikke særlig lyst på Kinect, men mye av dette her er jo bare tull og/eller synsing? Det er nok et eksempel på tulleartiklene som daglig blir postet på n4g for å hause opp medlemmene på siden. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Bioware snakker jo om å implementere kinect i Mass effect 3 (kombinert med kontroller).. Det kan jo bli virkelig spennende Jeg skal uansett ha kinect pga dance central. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Pris for Kinect, ny Xbox 360S 4GB, bundle m.m. Was kann ich sagen? Lykke til er vel på sin plass. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 299$ for 360s Arcade, Kinect og Kinect Adventures er faktisk en helt grei pris. Om folk er villige til å betale 100$ mer for denne pakken enn for Wii er en helt annen sak... 149$ for Kinect og Kinect Adventures er for mye for min del. Spesielt med tanke på lanseringsspillene. Jeg hadde kanskje vært tilbøyelig til å kjøpe dingsen dersom den kostet 99$. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 4 gb? hva er det der for noe tull, ut med hønsa å inn med ingeniørene! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Mulig jeg kjøper Kinect om jeg kjøper 360 slim. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Tviler det blir noe Kinect på dag 1 kjøp på meg...dyrt og ingen spill som er aktuelle for meg. Det må nok komme et spill som utnytter Kinect på en veldig kul måte før jeg kjøper...Move derimot Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hadde nok kjøpt Kinect på dag 1 hvis de hadde flere spill som kom med støtte og mindre input lag. Input lag er det som bekymrer meg mest. Move til PS3 skal jeg nok ha på dag 1 dog, Sorcery spillet frister en del. Uansett, kinect er et spennende produkt. Men må evt. prøve det selv før det blir innkjøp. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Move forran kinect, any day. Prisen var altfor drøy for mitt vedkommende.hadde eg i utg. Punktet vert lysten på det hadde eg neppe punget ut denne summen her. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det jeg lurer litt på er hva Microsoft har tenkt egentlig, siden dem nå skal appelere til nye casual spillere. Om dem ikke har en X360 i hus fra før som andre bruker så blir det jo hele en ganske så dyr affære da.... Selv om dem skulle ha en X360 i huset som andre bruker så tror jeg nok dem fleste ikke har så lyst å betale så mye for å prøve Kinect? Nei..klarer ikke helt å se hvordan det her skal gå veien for Microsoft.. Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Det jeg lurer litt på er hva Microsoft har tenkt egentlig, siden dem nå skal appelere til nye casual spillere. Om dem ikke har en X360 i hus fra før som andre bruker så blir det jo hele en ganske så dyr affære da.... Selv om dem skulle ha en X360 i huset som andre bruker så tror jeg nok dem fleste ikke har så lyst å betale så mye for å prøve Kinect? Nei..klarer ikke helt å se hvordan det her skal gå veien for Microsoft.. Er dette en spøk? Du lurer på hvordan MS skal få folk til å betale 299 for alt dette her? Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det jeg lurer litt på er hva Microsoft har tenkt egentlig, siden dem nå skal appelere til nye casual spillere. Om dem ikke har en X360 i hus fra før som andre bruker så blir det jo hele en ganske så dyr affære da.... Selv om dem skulle ha en X360 i huset som andre bruker så tror jeg nok dem fleste ikke har så lyst å betale så mye for å prøve Kinect? Nei..klarer ikke helt å se hvordan det her skal gå veien for Microsoft.. Er dette en spøk? Du lurer på hvordan MS skal få folk til å betale 299 for alt dette her? Regner med at du skjønner vi snakker om dollar her? Kommer ikke til å kjøpe Kinect med det første av 2 grunner: - Ettersom man må stå, så kommer jeg/vi til å stå i veien for projectoren, så da er det uaktuelt på game-rommet - Kun casual spill i starten, så venter til Zumba kommer og kjerringa kan få spille det i stua. Ps3 Move blir nok kjøpt ved utgivelse ettersom det virker som det er har noe for alle sammen, og muligheten for å sitte/ligge i sofaen som Wii Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) 300 dollar = 1900 kr. hvis den kommer til norge, vil det bli ca 2300 kr. er jo ikke så galen pris det da edit: linkydinky Endret 22. juli 2010 av Cerandin Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det jeg lurer litt på er hva Microsoft har tenkt egentlig, siden dem nå skal appelere til nye casual spillere. Om dem ikke har en X360 i hus fra før som andre bruker så blir det jo hele en ganske så dyr affære da.... Selv om dem skulle ha en X360 i huset som andre bruker så tror jeg nok dem fleste ikke har så lyst å betale så mye for å prøve Kinect? Nei..klarer ikke helt å se hvordan det her skal gå veien for Microsoft.. Er dette en spøk? Du lurer på hvordan MS skal få folk til å betale 299 for alt dette her? Regner med at du skjønner vi snakker om dollar her? Kommer ikke til å kjøpe Kinect med det første av 2 grunner: - Ettersom man må stå, så kommer jeg/vi til å stå i veien for projectoren, så da er det uaktuelt på game-rommet - Kun casual spill i starten, så venter til Zumba kommer og kjerringa kan få spille det i stua. Ps3 Move blir nok kjøpt ved utgivelse ettersom det virker som det er har noe for alle sammen, og muligheten for å sitte/ligge i sofaen som Wii Jøss, da er det avklart. Kinect blir en fiasko. Du var den helt avgjørende personen og siden du velger å ikke kjøpe kommer garantert ingen andre heller. Selv på andre siden av jordkloden. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) - Det vil ta halvannet år før «hardcore»-spillene kommer, sier Microsofts europasjef. http://www.spillmagasinet.no/article2949186.ece Og da vil det ta like lang tid før jeg gidder å vurdere om jeg skal ha meg Kinect. Endret 22. juli 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det jeg lurer litt på er hva Microsoft har tenkt egentlig, siden dem nå skal appelere til nye casual spillere. Om dem ikke har en X360 i hus fra før som andre bruker så blir det jo hele en ganske så dyr affære da.... Selv om dem skulle ha en X360 i huset som andre bruker så tror jeg nok dem fleste ikke har så lyst å betale så mye for å prøve Kinect? Nei..klarer ikke helt å se hvordan det her skal gå veien for Microsoft.. Er dette en spøk? Du lurer på hvordan MS skal få folk til å betale 299 for alt dette her? Regner med at du skjønner vi snakker om dollar her? Kommer ikke til å kjøpe Kinect med det første av 2 grunner: - Ettersom man må stå, så kommer jeg/vi til å stå i veien for projectoren, så da er det uaktuelt på game-rommet - Kun casual spill i starten, så venter til Zumba kommer og kjerringa kan få spille det i stua. Ps3 Move blir nok kjøpt ved utgivelse ettersom det virker som det er har noe for alle sammen, og muligheten for å sitte/ligge i sofaen som Wii Jøss, da er det avklart. Kinect blir en fiasko. Du var den helt avgjørende personen og siden du velger å ikke kjøpe kommer garantert ingen andre heller. Selv på andre siden av jordkloden. Kommer til å kjøpe, hvis du leser hva jeg skrev ordentlig. Men Kinect har altfor få spill som "appelerer" til det jeg har lyst på, så da er det bedre å vente til det har kommet noe som jeg synes kan være moro og det blir garantert en bundle med forskjellige spill. Kinect kommer nok til å selge i massevis og bli en suksess for Microsoft, men det er ikke fordi "hardcore" gamere støtter den, men heller barnefamilier og yngre spillere. Og helt ærlig så har jeg mer troa på PS move, selv om de fleste foretrekker en kontroller henslengt i sweetspot´en i stua. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå