Gå til innhold

Den store Kinect-tråden


husgutt

Anbefalte innlegg

Molyneux har tenkt å vise frem Milo & Kate i juli:

“Now, it is pretty amazing, it is actually on show to celebrities. But it is amazing, it’s ten times more amazing then you think it is. You can see it in July if you go to Oxford. Because I’m doing a talk at TEDGlobal on Milo in July.”

http://www.vg247.com...ain-next-month/

 

Molyneux sier mye rart, men gleder meg til å se hva han har å vise!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

faen, det dansespillet tror jeg solgte meg.. Jeg elsker jo å danse, det her blir fett.. Er gammel blitt, men hender fremdeles at folk begynner å filme meg når jeg danser på byen :D

 

(og ikke fordi jeg er dårlig til å danse.hehe)

Endret av niggle
Lenke til kommentar

Det er vel blitt avkreftet at man må stå for å bruke Kinect.

 

Noen kilder på det? Ikke at jeg ikke tror deg, men hadde vært kjekt å lese hva dem mener.

Skal se om jeg finner de igjen. Diskuterte nettopp dette på et annet forum :p

 

EDIT: Kilder:

VG247-artikkel om temaet

 

Stephen Toulouse@Twitter

"Guys, we're still developing Kinect. I've no idea what ign wrote and am not contradicting. Just saying ive used menus sitting. Calm down. :)"

 

Aaron Greenberg@Twitter

"Yes you can sit or stand with Kinect, depends on the game or experience."

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Det er vel blitt avkreftet at man må stå for å bruke Kinect.

 

Noen kilder på det? Ikke at jeg ikke tror deg, men hadde vært kjekt å lese hva dem mener.

Skal se om jeg finner de igjen. Diskuterte nettopp dette på et annet forum :p

 

EDIT: Kilder:

VG247-artikkel om temaet

 

Stephen Toulouse@Twitter

"Guys, we're still developing Kinect. I've no idea what ign wrote and am not contradicting. Just saying ive used menus sitting. Calm down. :)"

 

Aaron Greenberg@Twitter

"Yes you can sit or stand with Kinect, depends on the game or experience."

 

Det dem sier er at om spill utviklerne vil lage et spill hvor du kan sitte i sofaen så kan dem det, men hvilke type spill det vil fungere med sier dem selvfølgelig ikke noenting om. Jeg synes Kinect er spennende og kommer garantert til å kjøpe den for alle disse artige Eyetoy v2.0 spillene.

 

Er kun Forza vi har sett som er av typen "hardcore" eller "normalt" spill demonstrert med Kinect, og OM det er mulighet for å sitte å spille det selv om det ikke har vært mulighet for det på E3 gulvet i følge flere pressefolk, så klarer jeg ikke å se for meg folk sitte å skyve kroppen fremover eller bakover for å bremse mens dem sitter med hendene rett ut i løse luften. Synes folk kan prøve å sette seg i sofaen sin, ikke godt tilbake men på kanten med hendene ut og lene deg fremover og tilbake..etter 10min føles skuldre og armer som dem er gått opp 10kg.

 

Min personlige mening er at Kinect ikke kommer til å bli hverken brukt eller få støtte i helt "vanlige" spill. Kinect kommer til å få et utvalg unike og annerledes spill. En ny sjanger kan vi vel si, og det er jo bare bra! Selv om nok flere en meg hadde drømt om at Kinect kom til å erstatte alt av kontrollere så må en bare se fakta i øyne at Kinect ble hypet alt for mye opp.

 

Når det er sagt så ser jeg veldig frem til Eyetoy v2.0!....eh jeg mener Kinect!

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

faen, det dansespillet tror jeg solgte meg.. Jeg elsker jo å danse, det her blir fett.. Er gammel blitt, men hender fremdeles at folk begynner å filme meg når jeg danser på byen :D

 

(og ikke fordi jeg er dårlig til å danse.hehe)

 

Haha, du har nok dårlige moves. Innrøm det, alle har det nesten ;)

 

Det er liksom den muligheten til å faktisk lære deg noe du kan bruke utenfor spilling som appelerte meg. Jeg ser liksom ikke grunn til å bruke en dildo-kontroller eller flakse med henda for å etterligne at du bruker et våpen. FPS er rett og slett ikke en sjanger som intriserer meg når det kommer til håndkontroll-fri gaming.

 

Dansing og sånt derimot, ja! I tillegg er Dance Central lagd av Harmonix. Garantert favoritt-utviklerne min når det kommer til spill, sånn nesten. De har gjort om musikk-spill sjangern helt med tilføre mer realistisk spilling når det kommer til gitarer. I tillegg har de nå lagt til keyboard i Rockband 3 som blir awsome. I tillegg har de dette systemet til vokalene i Rockband som lar deg føre til harmonisk synging med opptil 3 personer samtidig. Kjempebra istede for Acitivision som ser ut til å forsette med å leve i denne karaoke-aldern som vi har levd i siden 90-tallet.

Lenke til kommentar

Da jeg testet Kinect i går så var det en Forza-bod i Microsoft-området, men siden det var såpass sent på dagen så rakk jeg ikke å teste ut akkurat det spillet. Stasjonen var i hvert fall utstyrt med et bilsete og inneholdt ingen steder å stå.

Det avkrefter nok påstanden om at man ikke kan sitte når man vil bruke Kinect.

Lenke til kommentar

faen, det dansespillet tror jeg solgte meg.. Jeg elsker jo å danse, det her blir fett.. Er gammel blitt, men hender fremdeles at folk begynner å filme meg når jeg danser på byen :D

 

(og ikke fordi jeg er dårlig til å danse.hehe)

 

Haha, du har nok dårlige moves. Innrøm det, alle har det nesten ;)

 

 

 

je right. Husker da jeg var "liten" (20 år), så hadde jeg med skift på byen, fordi jeg dansa så mye :D

 

Er vel mye derfor jeg først de siste årene har blitt mer seriøs gamer. Musikk var alt jeg brydde meg om før B)

Lenke til kommentar

je right. Husker da jeg var "liten" (20 år), så hadde jeg med skift på byen, fordi jeg dansa så mye :D

 

Er vel mye derfor jeg først de siste årene har blitt mer seriøs gamer. Musikk var alt jeg brydde meg om før B)

At man danser mye betyr vel ikke at man er flink :p.

Neida. Du var sikkert flink.

Lenke til kommentar

Har ikke så stort rom, og er ikke den beste til å rydde heller så ender nok med snuble i litt av hvert. Har ikke noe bra sted å plassere et sånt lite kamera heller, men jeg synes det virker interessant - så blir nok et kjøp dersom jeg vinner i lotto og får råd til å ommøblere litt.

 

B)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...