Gå til innhold

Den store Kinect-tråden


husgutt

Anbefalte innlegg

Slettet innlegg som ikke omhandlet emnet. Om dere ønsker å diskutere andre bevegelseskontroller kan dere gjøre det i dertil egnet tråd, denne tråden er ment for diskusjoner rundt Kinect.

 

Og jeg vil også minne dere om at når sitatene deres er lengre enn svaret deres kan dere med fordel kutte sitatene ned til det siste innlegget dere skal svare på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå forsvinner kansje den delen mange vil ha inkludert meg:

http://www.gamerzines.com/xbox-360/news/kinect-only-works-standing.html

 

"IGN's latest write-up of the motion control kit, which is due to launch worldwide this November, reveals that "right now, Kinect only works when you stand".

 

"This includes menu navigation," continues the article. "All the cool options to grab a slider and advance through frames of a movie you are watching only work when you are on your feet.

"Kinect, we've been told, has problems handling your skeletal frame while sitting. The voice commands still work, but every game we've seen and even simple menu navigation have to be done with you out of your seat."

 

Du må reise deg for å guide i dashboardet har det seg til...

Jeg håper da dette er ikke sant :cry:

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Nå forsvinner kansje den delen mange vil ha inkludert meg:

http://www.gamerzines.com/xbox-360/news/kinect-only-works-standing.html

 

"IGN's latest write-up of the motion control kit, which is due to launch worldwide this November, reveals that "right now, Kinect only works when you stand".

 

"This includes menu navigation," continues the article. "All the cool options to grab a slider and advance through frames of a movie you are watching only work when you are on your feet.

"Kinect, we've been told, has problems handling your skeletal frame while sitting. The voice commands still work, but every game we've seen and even simple menu navigation have to be done with you out of your seat."

 

Du må reise deg for å guide i dashboardet har det seg til...

Jeg håper da dette er ikke sant :cry:

 

 

Ikke heeelt det som står på IGN sine egne sider.

 

Standing Room Only

According to Microsoft, you can play some Kinect games sitting down. It "varies" by experience. However, several developers giving us demos have said the exact opposite. Sometimes the contradiction comes from the same person--one day telling us you have to be standing and then the next saying everything can be done while sitting.

 

Which is true? We don't know for certain, as we have not had the opportunity to play anything seated. Suffice to say, if you have to stand for every game (or for menu navigation), that's a big problem. This remains a concern until we ourselves can test out Kinect from our rear.

 

Det er altså (så vidt jeg kan skjønne) ikke hundre prosent bekreftet at det er et problem, men det virker iallefall mest troverdig siden noen representanter påstår dette.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Halve grunnen til at jeg ville ha kinect var jo å brule "the force" på menyene mens jeg lå i senga.. Usikker på om jeg gidder å bruke penger på det da.

Lenke til kommentar

Men da igjen så er det vel kun spill hvor du står Kinect eller motion capture kameraer passer til i utgangspunktet. Spesielt siden Kinect ikke klarer å fange opp små bevegelser som finger bevegelser osv...ikke engang når du står rett foran tv.

 

Så dem som blir veldig skuffet over dette at du må stå for at Kinect skal virke er vel dem som har hatt drømmetanker om at Kinect kom til å revolusjonere måten vi spiller spill på. Jeg har fryktet siden starten at Kinect ikke er annet en en mer avansert utgave av Eyetoy.

 

Frykten var ikke uten hold dessverre, Kinect er Eyetoy v2.0

 

Når det er skrevet så synes jeg det er bra at Microsoft nå tar tak i en kundegruppe dem ellers ikke har så mange av, yngre og casual spillere kommer nok til å elske Kinect.

 

Og regner med det er endel der ute som sier som så at "hva med Move? Det er jo da bare Wii remote v2.0?" Og ja det er jo det, og det tar det beste fra Wii remote og gjør det enda bedre. Akkurat slik Kinect har gjort om vi tenker på Eyetoy.

 

Forskjellen her er at Move kan brukes til "vanlige" spill om en ønsker, i motsetning til Kinect.

 

EDIT: Hehe, hvorfor kunne dem bare ikke kalt det for Natal :p Vanskelig ord Kinect.. :p Takk Cerandin :)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Jeg kommer til å skaffe meg Kinect fordi det er bundlet med den nye Slim Xbox`en i November. Jeg har overhode ikke råd til boksen i sommer(Mye festivaler, og lite jobbing), så mye bedre at jeg heller sparer det til å kunne kjøpe begge ting når boksen jeg har nå er egentlig fin nok fra før.

 

Men ulikt hva andre kanskje hadde tenkt, så skal kjøpe spillene som er meningen at du skal stå for å spille. Som Dance Central og Fitness-spillet til Ubisoft. Mulig Kinectimals.

 

Synes det bare er virkelig funky hvor givende dette spillet er for å faktisk lære deg dansing. For min del er det bedre å heller lære dette hjemme, enn å betale instruktør for å lære deg det liksom. Altså nå kommer nok mange kids her inn i tråden for å bare drive gjøn, men innrøm det folkens. Selv han her kan danse bedre enn mange av dere:

http://www.youtube.com/watch?v=0OT1eI96fBk

 

En til video fra E3 for de som ikke har sett(med "pro"-danser nå)

http://www.youtube.com/watch?v=fAeijpypiZ0

Lenke til kommentar

Er ihvertfall fleire bekreftede "hardcore" spill som kan spilles med Move i forhold til Kinect, sikkert det _LarZen_ prøver å formidle.

 

Men Kinect ser heilt bortkastet ut for min del, og kommer neppe til å springe skoa av meg på lansering ihvertfall.

 

 

 

Ja var det jeg prøvde på.. :)

 

Noen jeg kommer på i farta er SOCOM4, Resident Evil 5, Killzone 3, Sorcery, Toy Story 3, Tron og etter hva jeg har forstått Dead Space 2.

 

Alle spill som er annonsert til å fungere enten med din vanlige kontroller eller med Move om du ønsker det. Spill som etter hva jeg har forstått aldri vil fungere med Kinect.

 

En som har laget sin egen versjon av Kevin Buttler ang Kinect :D Spesielt hysteriskt fra 0:49

 

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...