Gå til innhold

Den store Kinect-tråden

husgutt

Anbefalte innlegg

Hans post inneholder ingenting annet enn hans ps3vridde anti360 synsing, så hvorfor skal jeg bruke tid på å begrunne at hans post er tull, når det eneste han kommer med er synsing helt uten begrunnelse.

Nei vet du hva, jeg tror jeg holder meg unna denne konsollkrigen, når PS3 fanboys får herje så fritt som de gjør

Syntes innlegget hans var saklig og oppriktig, og han kom en del informasjon jeg ikke visste om. Tror kanskje du skal ta deg en bolle?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Vent heller med alt og se om det faktisk er verd det, visse ting har blitt prøvd før og har vist seg å være flauser. Samt at prisen har en tendens å synke.

Selv kommer jeg ikke til å kjøpe, det frister bare ikke. Ser dårlig, og, jah, latterlig ut. Tror finkontroller blir problematisk.

Endret av AltF4
Fjernet off-topic
Lenke til kommentar

Jeg tviler på at Kinect/MOVE er laget for å ta over for standard kontrollene. Kinect ser ikke ut til å være responsiv nok til å ta over får den håndholdte kontrollen i mer tradisjonelle spill. Den ser kun ut til å være laget for party/sosial/fitness spill.

MOVE kan også ta seg en banan. Du kan helt sikkert bruke den i Socom og KZ3, men jeg vedder på at en med Dualshock kontroll i fingrene blir dobbelt så god som deg.

Av erfaringene jeg har med Wii i FPS/3PS sjangeren (Dog kun RE4 og Metroid) kan jeg ikke si at jeg ble superimponert. Dette gjelder forøvrig alle de mer tradisjonelle spillene på Wii. SMG og Zelda hadde begge fungert minst like bra med en vanelig håndkontroll.

Edit: Jo jeg vet Zelda var mer som en port fra GC.

Og når jeg tenker meg litt om så var ikke Wiimoten helt ubrukelig i SMG. Men Wiimotens spesialegenskaper spilte utvilsomt andre fiolin i spillet.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Xbox har den største basen av hardcore spillere. Er det så rart da at for å få en større markedsandel at de går ut etter et mer casual publikum? AKkurat som PS gjør.

Endret av AltF4
Fjernet off-topic
Lenke til kommentar

Forstår jo det, men fatter ikke hvorfor folk gjør seg opp en mening om en ting er bra eller ikke før de selv har prøvd det.

Det blir som å si at jeg har bestemt meg for å like Karate Kid filmen før jeg har sett den fordi VG gav den terningkast 5 og likte den.

Syntes det bare er merkelig å basere meningene sine på hva andre mener og sier. Når man kan ha egne meninger isteden ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke at det er noe galt i å foretrekke Move fremfor Kinect. Teknologien ser veldig imponerende ut.

Det er dog unødvendig å begynne å reklamere for den i en tråd som handler om noe helt annet. Det fører bare til at denne tråden blir oversvømt med sammenligninger mellom Wii, Move og Kinect.

Lenke til kommentar

Syntes da vi kan prøve det meste før vi kjøper noe. Vi kan prøve spill før vi kjøper de, se på TVer, klær, sofaer, vaser, interiør ting, bilder, vi ser det foran oss, og prøver det. Når vi kjøper det da, er det fordi DU/JEG har kommet frem til det. Syntes det er litt annerledes enn å kjøpe ting basert på andre sine meninger.

Jeg kunne ihvertfall aldri kjøpt noe før jeg har prøvd det, eller sett det in person.

Og Ghaudan, du kan selvf ha så mye meninger om du vil om alt. Men syntes det blir ille rart at folk uttaler seg om noe er dritt eller bra, når de ikke har det selv/ikke har prøvd det.

Jeg har selvf rett til å si at Audi er en dritt bil, det er jo min rett det, men jeg syntes jeg er passe dum hvis jeg gjør det før jeg har kjørt en audi bil. fatter?

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Så du mener vi burde kjøpe alt og prøve alt før vi får mene noe om det?

Snakket du til meg?

Nei, det er klart man må få lov til å sammenligne produktene. Jeg synes bare at dette ikke er den rette tråden å gjøre det i. Det blir som å poste Halo Reach propaganda i en offisiell Killzone 3 tråd.

Lenke til kommentar

Nei, var ment til henrik. Skal si meg enig i at man ikke skal gå så langt som å gå å si at noe ER bra eller ER møkk. Men hvordan det ser ut eller virker må nesten være lov å uttale seg om.

Tror også jeg skal rapportere en viss person for avsporing av tråden.

Lenke til kommentar

Ai, 1300 er litt mye. Men det har kanskje sunket fram til skikkelig gode titler kommer?

Håper bare det ikke ender opp som wii hvor kun microsoft faktisk leverer anstendige spill som utnytter Kinect istedefor billig gimmick spill fra tredjeleverandører.

Lenke til kommentar

Man får den hvite Wiien til rundt 1500,- Så 200 kr til for en egenstående konsoll er syk priset av MS. Grensen min er egentlig prisen på ett spill. Men kan strekke meg til 800,- om de får det til å se bedre ut enn det gjør nå, for hittil så virker det som en Eye-toy kopi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...