Mr. Pants Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 På årets TGS har forresten MS vist frem tre av spillene som ble annonsert i fjor. De har bekreftet at Haunt, Project Draco og Diabolical Pitch(Codename D) blir XBLA-spill, og at de trolig blir lanserte i løpet av 2012. Project Draco: Forhåndsomtale Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Altid skeptikere til ny teknologi Har altid vært mere åpen minded Spennende kinect spill gledelig å se mye nytt komme Endret 18. september 2011 av samco Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Fikk Once apon a Monster i dag meeeget bra barnespill +Dette kan jeg se blir en familie hit for små barn 2player morsomme mini spill fin fin historie bok Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Nei desverre bare på engelsk, blitt litt ødelagt stemning med norsk dubbing av det. Rimelig langt spill oxo.. spilte det igjennom med 2 player fra starten. spillet er delt op i chapters med en historie ang en monster pr chapters nydelig slutt på det achivment for å spille igjennom det 3 ganger ahhhh tror jeg sier pass på den Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Kunne ikke skjønne hvor den gamle Kinect Tråden var, men ser ut som at den er blitt "spist opp" av denne Så bare slenger meg med, få som har sagt noe i det siste. Men noen som har hørt noe mer om Fable spillet som skulle komme og disse "hardcore-spillene", jeg kan ikke akkurat si at jeg har sett så mye til de. Even though er jo bl.a. Forza 4 et ganske greit spill med Kinect, om det regnes som et av disse "hardcore" spillene. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Så vidt jeg vet har det ikke kommet noe ny info om Fable: The Journey. Jeg tipper at spillet blir lansert i oktober en gang. Jeg testet forresten Haunt(XBLA) i går. Det var greit nok, men jeg synes ikke at det er særlig gøy i å gå IRL for å gå i spillet. Det hadde kanskje vært bedre om spillet var on-rails eller point & click. Spillet får pluss for at de har fått med Tim Schafer som stemmeskuespiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå