SpillRune Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Som partyspill fungerer dette overraskende bra, og jeg lurer på om noen har noen tips til hva for spill man burde kjøpe meg videre. Madammen ønsker noen treningsspill, og har tenkt litt på Fitness Evolved, selv om det har fått middels kritikk. Har litt lyst på Kinect Sports, men gidder neppe kjøpe til fullpris. Fullpris er jo bare 399 for alle Kinect-spill, så det er hvertfall Kinect Sports 100% verdt. Ingenting å nøle med. Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Må ærligt talt si at 399 for kinect sports er litt mye faktisk:/ Sånne spill med mini games er det som regel alltid bare 1-3 spill som er kjekt mens resten er dritt:S Personligt synest jeg at bowling er det kjekkeste å bordtennis på andre plass. sier ikke at jeg synest de andre spillene er dritt, men at de ikke er noe for meg:/ er egentligt like bra som kinect adventure spillet. så da er jo spørsmålet om du vil betale så mye for noe som er kjekt en lang helg å muligens bittelitt lengre. 1 Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kjøpte meg på impuls Kinect her om dagen jeg også. Kjøpte Kinect Sports. Helt ok, men får veldig wii følelsen. Noen som vet om noen skikkelige spill som kommer i nærmeste framtid? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Føler meg litt sånn sleip, jeg var i Kinect-betaen og fikk beholde hardwaren som et resultat av det. Men jeg lar denne tingen til 1500,- bare stå å støve, burde kanskje begynne å bruke den litt Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Her har vi et såkalt "hardcore" Kinect spill... Gud hjelpe oss alle. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Gud hjelpe negative sjeler. Får heller vente til en trail av The Gunstringer. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 The Gunstringer ser da ikke så verst ut. Husk på at det er et XBLA-spill, og at XBLA-spill vanligvis ikke har like store budsjett som butikkspill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Kinect koster 699,- på elkjop.no. Frister å kjøpe til den prisen, men er også redd den bare kommer til å samle støv. http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spilltilbehor/X360KINECT/kinect-sensor-x360 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Kinect koster 699,- på elkjop.no. Frister å kjøpe til den prisen, men er også redd den bare kommer til å samle støv. http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spilltilbehor/X360KINECT/kinect-sensor-x360 nå ble jeg faktisk kvalm!!!!! De tjener nok penger på denne prisen også, fyttehelvete hvor råtten databransjen i Norge er. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Er det egentlig noen nye brukbare spill til dette greiene her eller har det stoppet helt opp? Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Gunstringer så virkelig helt bedritent ut. Skremmende ! Kinect plattformen fortjener noe bedre enn dette. Endret 15. mars 2011 av Junkers Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 2 nye kinect spill er annonsert : wipeout : In the Zone game show Doodle jump Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Kinect koster 699,- på elkjop.no. Frister å kjøpe til den prisen, men er også redd den bare kommer til å samle støv. http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spilltilbehor/X360KINECT/kinect-sensor-x360 nå ble jeg faktisk kvalm!!!!! De tjener nok penger på denne prisen også, fyttehelvete hvor råtten databransjen i Norge er. Morsomt hvordan du selv gjør deg kvalm ved å trekke slutninger fra løse luften. De tapte ca. 400 kr pr stk til denne prisen. Lenke til kommentar
samco Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 gunstringer var meget morsomt og wipeout in the zone Kinect blir bedre å bedre Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Kommer garantert til å plukke opp Gunstringer på et senere tidspunkt, etter nyttår tenker jeg. Får med Fruit Ninja Kinect i tillegg som en fin bonus. Tenker å gjøre ferdig Kinectimals først, et av de spillene jeg slapper av med på Kinect. Istedenfor Kinect Adventures som jeg blir pisse sur på grunnet at jeg ikke klarer en time challange jeg har igjen, og en level med å få platinum. Lenke til kommentar
samco Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Blir rise of the nightmares 2 morr Update.. Rise funker tålig bra.. blocking og fighting er svakhetene liker godt konseptet lite skritt mot virtua reality i hjemmet, i vertfall det første spillet jeg har interaktert i en 3d verden med kropps gesures og friheten til å gå rundt å utforske en spille verden med kropps bevegelser... litt fine tuning så mulig mulig kommer dette til å funke bedre i andre spill... update2.. spillet har så mange nye gode kinect gestures fin tune kinect å dette funker meget bra hekta ballerina bossene var enormt bra Back 2 the game Endret 19. september 2011 av samco Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Overrasket over hvor mange kinect spill det faktisk kommer ut. Og som ikke kan spilles med vanlig kontroller. Ingen skal si at MS ikke satset på kinect, hvis det flopper. Noe som det ser ut til å gjøre dessverre alle steder bortsett fra kanskje USA. Det avgjørende blir vel hvordan oppfølgerne til storspillene gjør det. Kinect sports 2, Dance Central 2 osv. Endret 18. september 2011 av Sveinz Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) 15mill solgde kinect en flopp den var god gitt casual fun selger se bare på wii Endret 18. september 2011 av samco Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 15mill solgde kinect en flopp den var god gitt casual fun selger se bare på wii Tv-Shop selger søppel for millioner hvert år også. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Tv-Shop selger søppel for millioner hvert år også. Du er klar over at de snakket om salgstall, ikke sant? Hva du skulle mene om TV-shop eller Kinect har lite å si for nettopp den diskusjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå