Larsann Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ja, her var det jo mye aktivitet? Ikke en eneste post på lanseringsdagen? Total flopp eller? Fikk ikke særlig bra kritikk i VG heller så jeg, de sa Wii og Move er bedre. Dagbladet var enda mer kritisk. Blir nok stygt for microsoft dette her. Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 jeg bestillte min i går og den ble sendt i dag, så jeg tror ikke jeg får den før fredag. skulle ha bestilt den tideligere fanken Lenke til kommentar
torToro Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Er nok en del som utsetter kinect noe pga cod black ops vil jeg tro. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Ja, her var det jo mye aktivitet? Ikke en eneste post på lanseringsdagen? Total flopp eller? Fikk ikke særlig bra kritikk i VG heller så jeg, de sa Wii og Move er bedre. Dagbladet var enda mer kritisk. Blir nok stygt for microsoft dette her. næmen, har du fått deg nytt nick igjen? Lenke til kommentar
Larsann Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Var innom Lefdal i stad og utifra kinect 360 stabelen der så hadde de ikke solgt en eneste en. Egentlig ikke overrasket. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Har hatt Kinect i et par mnd allerede og lekt med litt beta materiale men igår testa jeg Kinect Adventures retail utgaven. Og anmeldelser rundt gir det rimelig labert men det er sån passe morro for noen timer....håper MS har noen bra spill til Kinect på lur snart. Blir nok kjøp av Your Shape og Dance Central for å teste noe som er av bedre kvalitet til Kinect. Men for min del så MÅ det komme noe mer unikt et disse utrolig begrensa "spillene".... Her er min første statue reward i Kinect Adventures Lenke til kommentar
torToro Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Veldig bra man kan dele bilder og "video". Blir nok en hit på facebook. Dette kan bli tøft når\hvis det blir inkludert i flere spill som f.eks. rock band. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=4kdbvBmQ_wg lansering i Tyskland, ganske tøft! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 noen andre som ikke finner demoene som skal ligge på kinect adventures? Lenke til kommentar
Larsann Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 http://vgd.no/kultur-og-fritid/spill/tema/1609672/tittel/xbox-kinect Ser ikke ut som noen har kjøpt kinect i dag selv på norges mest besøkte forum. Interessen virker også heller laber. Utifra det jeg leser så virker det som den selger skikkelig dårlig selv i England. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvorfor gidder du, Larsann? Sjekk nettbutikkene i England - samtlige er utsolgt for Kinect, og dem har vært det lenge. Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Endelig er kinect anskaffet har virkelig kost meg med endel titler allerede og er postetiv overasket over hvor responsivt systemet er trikset med kinect er å ta 3 oppsett med 3 forskjellige lys kilder... dette er helt klart noe for meg og selger min black wii i morgen for dette er fantastisk move og wii .... never ever again ...... welcome 2 the future of gaming B) herlig ...... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Endelig er kinect anskaffet har virkelig kost meg med endel titler allerede og er postetiv overasket over hvor responsivt systemet er trikset med kinect er å ta 3 oppsett med 3 forskjellige lys kilder... dette er helt klart noe for meg og selger min black wii i morgen for dette er fantastisk move og wii .... never ever again ...... welcome 2 the future of gaming B) herlig ...... Jeg er kanskje litt slem nå samco, men er du 10år? Vet ikke helt hvem du prøver å overbevise her slik..... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Kinect FAIL. Ouch... Litt i tvil om det er ekte, men slike situasjoner kommer vi helt sikkert til å høre om. Endret 10. november 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
veritas86 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 synst kinect funker som bare det. har prøvd litt det spillet som fulgte med og dance central. possitivt overasket. var litt skeptisk men fruen fikk vilja si og da ble det kinect. venter spent på neste år med spill som er skikkelig skreddersyd til kinect. Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 10år?? er nok mere framsynt en du larzen ... har spilt 8 av 14 kinect spill allerede hva med deg selv? kinect med zune er helt fantastisk B) motion sports av ubisoft har den beste trackingen av de jeg har spillt enda null lag bare å vente på neste bach med games nå som, children of eden og ubisofts star... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ut i fra hvor mange smileyer du klarer å putte ut på et innlegg, så ja. 10 år er ganske mildt. Jeg lurer på om jeg skal selge movekontrollene for å gå for Kinect, eller om jeg skal beholde det og droppe Kinect. Har bare lyst til å ha et. Lenke til kommentar
Larsann Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 10år?? er nok mere framsynt en du larzen ... har spilt 8 av 14 kinect spill allerede hva med deg selv? kinect med zune er helt fantastisk B) motion sports av ubisoft har den beste trackingen av de jeg har spillt enda null lag bare å vente på neste bach med games nå som, children of eden og ubisofts star... Jeg synes utfor kjøringen i Motionsports så veldig bra og presis ut men dette spillet får for det meste dårlig kritikk i de få anmeldelsene jeg har sett. Rart de ikke hadde med skihopp også, det hadde nok kunnet bli bra. Eller hockey målvakt. Hadde vel blitt en del senestrekker kanskje. Hvorfor gidder du, Larsann? Sjekk nettbutikkene i England - samtlige er utsolgt for Kinect, og dem har vært det lenge. Jeg snakket vel om Norge? Og i følge rapporter jeg leser så er det langt i fra utsolgt i engelske butikker. Altså ikke nett. Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 nesten sikkker på at ski hopp er med, men ...? mulig at jeg tar feil... virker som lys setting er cluet med kinect ... har ikke mye lagg på adventures her nå... ser egentlig mere frem til B) " "pad med kinect spill comboene som kommer"" ... neste ghost recon ryktes det på nett i forige uke B) Lenke til kommentar
Larsann Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Angående lag som folk sier de opplever, det er nok mye pga tv'ene som Kinect vises frem på er sikkert ikke stilt inn på game modus og slikt. Med alt tekniske på tv'er i dag så opplever man ofte sen respons med mindre man slår av alle instllinger, uansett hva man spiller. Jeg ser ofte folk klage på lag hvis de har prøvd det i butikker men det er som regel ikke særlig tema hvis man har spilt hjemme. Det beste er nok å spille kinect på god gammel bilderørs tv, som har null lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå