Laland Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Kinect fungerer som bare det på alle Xboxer, men på den nye Slim-modellen er det en kontakt med ekstra strøm, slik at Kinect får strøm og data fra én kabel. Den trenger altså ikke en egen stikkontakt med den nye Xboxen. Endret 4. november 2010 av Laland Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Kinect fungerer som bare det på alle Xboxer, men på den nye Slim-modellen er det en kontakt med ekstra strøm, slik at Kinect får strøm og data fra én kabel. Den trenger altså ikke en egen stikkontakt med den nye Xboxen. Ah okei det var bra, den kan jeg vell overleve uten Endret 4. november 2010 av MrLG Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har noen her hørt noen definitive tall på hvor stor plass man bør ha for å spille komfortabelt, eller prøvd selv? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har noen her hørt noen definitive tall på hvor stor plass man bør ha for å spille komfortabelt, eller prøvd selv? Det klippet her gir deg en fin indikasjon på hvor mye plass du trenger http://kinect.gamespot.com/updates/index.php?id=6283517 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hmm. Da er det på grensen her. Uansett så vil jeg nok vente med å få meg det her. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg har vel ca samme avstand som person nr 4 i klippet og det er akkurat litt for lite. Kinect vil somregel at jeg skal gå et skritt bakover men da står jeg jo oppe i sofaen, jeg har også slik han på klippet hjørnet av sofaen på den ene siden, har tryna oppi der et par ganger for ikke å snakke om fotball....gjør vondt å sparke i sofaen! Spille 2 på en gang er jo umulig...da krever en minst like mye plass som den første personen du ser på klippet. Så alti i alt så krever Kinect endel plass altså... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har 180cm mellom senga og TVhylla her. Sånn det og stå ved siden av hverandre er langt fra umulig men ja 180cm er kanskje litt lite. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Her er en annen artikel som viser litt med avstander osv.. http://www.joystiq.com/2010/11/04/kinect-vs-our-living-rooms-a-survey/ Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Noen som har noen formening om hvordan f.eks boksing og bordtennis er i Kinect Sports? Prøvde f.eks boksing og tennis på wii, og det suger egentlig balle, spesielt boksing - den tar liksom ikke ordentlig opp bevegelsene dine og det ødelegger opplevelsen. Bordtennis på PS3 med move var helt fantastisk, man kunne det beveget seg på skjermen akkurat samme som man gjorde med hånda, ikke noe lagging og dritt som wii har. Dog vurderer jeg å heller skaffe Kinect enn Move, fordi man slipper å kjøpe kontrollere. Dog lurer jeg veldig på hvordan bevegelsene blir tracka i boksing og bordtennis, noen som har noen formening? Lenke til kommentar
torToro Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Bordtennis fungerer veldig bra. Har ikke prøvd boksing, men ut i fra andre spill jeg har prøvd på kinect regner jeg med det vil fungere bra. Endret 7. november 2010 av klabbus Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Digger bordtennis, jeg også Bare sørg for å stå på "riktig side" hvis du spiller mot en med lange armer Noen som forresten vet om prisene til Elkjøp/Lefdal er de samme på nett og i butikk? Ser at Kinect-spillene koster 399 kr på nett. Lenke til kommentar
torToro Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Ikke helt sikker på dette: Stuff som er billigere på nett enn butikk er merket internettpris. Håper kinect spill koster 399 i butikk. Har ikke tatt sjansen på kinect multiplayer, ganske sikker på det vil gjøre vondt.. Endret 7. november 2010 av klabbus Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Ser i Elkjøp-avisen at det er 399 kr for Kinect-spillene bortsett fra Kinect Sports. Har spilt en del Kinect-multiplayer og har tilgode å bli skadet hehe. Har fått og gitt en del slag i bordtennis og Adventures, men Senest i går fikk jeg et lite "klaps" i bakhodet da jeg satt og så på to kamerater spille Kinect Adventures Men vi spilte på et ganske trangt rom og det gikk overraskende bra med 2-player Kinect. Endret 7. november 2010 av Blackbuck Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Har pre-ordra kinect, henter det på onsdag, når det slippes offisielt Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen som har noen formening om hvordan f.eks boksing og bordtennis er i Kinect Sports? Prøvde f.eks boksing og tennis på wii, og det suger egentlig balle, spesielt boksing - den tar liksom ikke ordentlig opp bevegelsene dine og det ødelegger opplevelsen. Bordtennis på PS3 med move var helt fantastisk, man kunne det beveget seg på skjermen akkurat samme som man gjorde med hånda, ikke noe lagging og dritt som wii har. Dog vurderer jeg å heller skaffe Kinect enn Move, fordi man slipper å kjøpe kontrollere. Dog lurer jeg veldig på hvordan bevegelsene blir tracka i boksing og bordtennis, noen som har noen formening? Bordtennis på Kinect er ganske så artig men det er ikke i nærheten av så spresist som bordtennis i fks Sports Championship til Move. Kinect Sports sin bordtennis er mer for morro og noe absolutt alle kan få til uten problemer så er Sports Championship noe som faktisk kan være vanskelig da det er så mye mer presist, alt teller fra hvordan du holder/vrir under slaget og ikke minst hvor du slår. Mens Kinect utgaven er som nevnt mye "simplere" hvor en kan nesten bare stå og vifte med armene. Men da igjen så er det opp til enhver om det er bare enkelt morro en vil ha eller noe mer utfordring. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen som har noen formening om hvordan f.eks boksing og bordtennis er i Kinect Sports? Prøvde f.eks boksing og tennis på wii, og det suger egentlig balle, spesielt boksing - den tar liksom ikke ordentlig opp bevegelsene dine og det ødelegger opplevelsen. Bordtennis på PS3 med move var helt fantastisk, man kunne det beveget seg på skjermen akkurat samme som man gjorde med hånda, ikke noe lagging og dritt som wii har. Dog vurderer jeg å heller skaffe Kinect enn Move, fordi man slipper å kjøpe kontrollere. Dog lurer jeg veldig på hvordan bevegelsene blir tracka i boksing og bordtennis, noen som har noen formening? Bordtennis på Kinect er ganske så artig men det er ikke i nærheten av så spresist som bordtennis i fks Sports Championship til Move. Kinect Sports sin bordtennis er mer for morro og noe absolutt alle kan få til uten problemer så er Sports Championship noe som faktisk kan være vanskelig da det er så mye mer presist, alt teller fra hvordan du holder/vrir under slaget og ikke minst hvor du slår. Mens Kinect utgaven er som nevnt mye "simplere" hvor en kan nesten bare stå og vifte med armene. Men da igjen så er det opp til enhver om det er bare enkelt morro en vil ha eller noe mer utfordring. Hmm høres med andre ord ut som move utgaven er et par hakk bedre. Etter å ha lest denne nedlatende artikkelen fra Spillmagasinet har jeg blitt virkelig usikker om dette blir et kjøp. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Her er en annen artikel som viser litt med avstander osv.. http://www.joystiq.com/2010/11/04/kinect-vs-our-living-rooms-a-survey/ Da håper jeg mine 2.75 meter holder Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Pressfire.no slakter de fleste spillene bortsett fra Dance Central(som for min del er uaktuelt), blant annet for dårlig registrering av bevegelsene. Nei, hadde den sensorn kosta et par hundre spenn hadde det vært greit, men jeg er absolutt ikke overbevist ENDA til å bruke like mye penger på dette som en xbox koster. Lenke til kommentar
torToro Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er ikke enig med pressfires terningkast. Spesielt Kinect Adventures synes jeg fortjener bedre. Jeg gir Kinect Adventures 4,5 av 6. Joy Ride og Kinect Sports vil jeg ikke kjøpe. Dance Central har jeg ikke prøvd, frister litt å utvide mine dancemoves til å inneholde noe annet enn kun fyllehopping\armvifting i utakt.. Jeg var veldig skeptisk til kinect til å starte med, men har blitt mer å mer overbevist om kinects potensiale etter mange uker med spilling\betatesting. Stemmekommandoer fungerer veldig bra. Er man usikker på Move vs Kinect vil jeg anbefale å vente litt. Føler alle launch titlene bare såvidt benytter seg av potensialet til teknologiene. Jeg holder uansett en knapp (grønn A) på Kinect Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå