Amored Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Nei de sa det var Live desverre, følg med i timen please, "everything u see here is live" sa han ene inne hos MS på konferansen Ja, men det går fortsatt an at noe som er live, er "staged". Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Kinectimals Limited Edition Must have! Kinect Adventures "Game Boat" Must (not) have! Endret 10. oktober 2010 av Blackbuck Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Åh, den båten skulle jeg virkelig gitt mye for. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kjøpern for en snickers! Alt er grunnet Gamestop at jeg skaffer meg Kinect. Hadde de ikke hatt den dealen at jeg man kunne bytte inn spill for å få Kinect billigere hadde jeg ikke kjøpt tingen. Hvertfall på release. Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 liten side note På en av comicon kinect videoene plukket jeg opp en liten intresang sleng kommentar .... flere kinect encharted fps in the making.... yezz ... blir fps med pad med kinect features ... håper endelig på et fps du kan ""se"" rund hjørner i et spill bare ved å snu litt på hodet ... nydelig..... xSAMCOx kinect ready n waiting Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har du link til videoen? Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 let på n4g var der i går og det nye harry potter spillet får inkludert ett kinect level i spillet .... xSAMCOx kinect ready n waiting.. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 http://xbox360.ign.com/articles/112/1129163p4.html Var litt funny denne, men hadde noen av delene vært sant for eks ikke spill med briller på så da hadde det blitt DisKinected for mange vil jeg tro, eller kansje ikke Lenke til kommentar
Emils_InnleggNO Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Så at Kinect vant testen på FBI på NRK:) ----------------------------------------------------------------------------------- Et greit tips for å spare penger på kinect hos GameStop Kjøp to spill som ikke er på eskluderingslisten til GameStop. Anbefaler da og bruke biit.no, siden den gir deg riktig pris og inkl frakt. Kan sikkert også bruke play.com og andre sider hvis du foretrekker det. Kjøp da f.eks. 2 av Splinter Celll Conviction til 150 kr pr stk. (Husk å bestille seperat for å slippe å betale toll) Du har da brukt 300 kr på de 2 spillene. Dra på GameStopp og benytt deg av "byttehandelen". "599,90 KR Når du forhåndsbestiller og bytter inn 2 spill". Du får da Kinect 700 kr billigere enn fullpris, og du har BARE betalt 300 kr for de spillene. Altså, spart 400 kr. Ikke nok med det, du kan også få med et spill til for 99,90 pr stk til Kinect. Du har da spart 300 kr hvis du velger det spillet. Greit å vite hvis du vil ha Kinect noen hundrelapper billigere EDIT: Noen sier at spillene man bytter inn må være forskjellige, men Skate 3 kan også kjøpe for 150 kr. Endret 22. oktober 2010 av Emils Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Play.com spill fungerer ikke med den metoden fordi de ikke har PEGI-markering. GameStop i Norge verken kan eller vil ta de i mot som byttespill, dessverre :-/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Play.com spill fungerer ikke med den metoden fordi de ikke har PEGI-markering. GameStop i Norge verken kan eller vil ta de i mot som byttespill, dessverre :-/ Da må dem har startet med det dem siste mnd, byttet mange spill fra UK hos Gamestop. Lenke til kommentar
Emils_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) PEGI merkning? Det er jo den som viser aldersgrensen på spillet? Så vidt jeg vet er den med på så og si alle spill. Det er vel påbudt, jeg har ihvertfall aldri sett ett spill uten PEGI merkning. Så har du noen kilder på det du sier eller kan bevise det på en eller annen måte'? Det er spillbransjen selv som merker spillene, og alle spill som utgis i Europa er merket etter PEGIs merkeordning. PEGI gir deg nyttig informasjon om anbefalt alder og innhold. - Kilde ; http://www.barnevakten.no/article/51 Endret 22. oktober 2010 av Emils Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) PEGI- regelen ble fjernet like kjapt som den ble innført. Edit: Jeg husker ikke helt hvorfor. Men det kan ha vært noe med at det nå er PEGI som styrer hele aldersmerking greia (globalt?). Derfor kan man bytte inn hva som helst, så lenge det er PAL (tipper du får bytta inn de fleste NTSC for PS3 også) Endret 22. oktober 2010 av StorPeder Lenke til kommentar
Emils_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hahha, hvorfor skal det ha noe å si om det er PEGI merka eller BBCF merka? Men hvis det har vært en regel gjelder ikke den en dag i dag. Dette er hva gamestop skriver: Vi kjøper all spill på ekskluderingslisten!Disse kan dessverre ikke benyttes i innbytte kampanjer. Forhåndsbestillingstilbudene kan kun benyttes når innbytte og kjøp er av samme plattform. Forhåndsbestillingstilbudene gjelder ikke ved innbytte av duplikater. Vi tar kun imot PAL-spill. Vi tar ikke imot PC-spill eller NTSC-spill. Listen oppdateres kontinuerlig. Så NTSC spill er nok uakuelt ja, men dem tar i mot ALT av PAL-spill Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Da er det muligens jeg som surrer med dette med PEGI, men jeg mener bestemt at GameStop ikke tok i mot noen av spillene jeg har kjøpt i utlandet (PAL-spill) når jeg har prøvd å bytte dem inn. Jeg er også veldig sikker på at de har sagt, hver gang, at de kun tar i mot spill med PEGI-markering. Kanskje jeg bare har vært uheldig med dem på andre siden av disken. Edit: Her er det noe som heter BBFC. Det merket er på samtlige spill jeg har kjøpt på Play.com/i England, og GameStop vil ikke ha noen av dem. http://www.game.co.uk/ageratings/ Endret 22. oktober 2010 av Laland Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Da er det muligens jeg som surrer med dette med PEGI, men jeg mener bestemt at GameStop ikke tok i mot noen av spillene jeg har kjøpt i utlandet (PAL-spill) når jeg har prøvd å bytte dem inn. Jeg er også veldig sikker på at de har sagt, hver gang, at de kun tar i mot spill med PEGI-markering. Kanskje jeg bare har vært uheldig med dem på andre siden av disken. Edit: Her er det noe som heter BBFC. Det merket er på samtlige spill jeg har kjøpt på Play.com/i England, og GameStop vil ikke ha noen av dem. http://www.game.co.uk/ageratings/ Har vært borti en som ikke ville ha dem da data systmet ikke "finner" spillet i databasen deres pga strek koden på spillet er ikke Norskt. Men dem må gå inn manuelt og finne spillet i en liste og alt er ok, men ikke altid dem bak kassa vet om dette. Slik er det når Gamestop har 40 vikarer fra undomskolen... Lenke til kommentar
Emils_InnleggNO Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Det er forskjell på PEGI merking og BBFC merking. PEGI er anbefalt aldergrense, mens det er forbudt å selge spill til personer som er under grensa som BBFC merkingen gjelder. Sånn er det ihvertfall i England, tror Norge kun har PEGI merking, altså kan dem i teorien ikke nekte deg å kjøpe spillet, pga det er bare anbefalt, men er mange som ikke vet dette og derfor nekter deg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Så at Kinect vant testen på FBI på NRK:) ----------------------------------------------------------------------------------- Et greit tips for å spare penger på kinect hos GameStop Kjøp to spill som ikke er på eskluderingslisten til GameStop. Anbefaler da og bruke biit.no, siden den gir deg riktig pris og inkl frakt. Kan sikkert også bruke play.com og andre sider hvis du foretrekker det. Kjøp da f.eks. 2 av Splinter Celll Conviction til 150 kr pr stk. (Husk å bestille seperat for å slippe å betale toll) Du har da brukt 300 kr på de 2 spillene. Dra på GameStopp og benytt deg av "byttehandelen". "599,90 KR Når du forhåndsbestiller og bytter inn 2 spill". Du får da Kinect 700 kr billigere enn fullpris, og du har BARE betalt 300 kr for de spillene. Altså, spart 400 kr. Ikke nok med det, du kan også få med et spill til for 99,90 pr stk til Kinect. Du har da spart 300 kr hvis du velger det spillet. Greit å vite hvis du vil ha Kinect noen hundrelapper billigere EDIT: Noen sier at spillene man bytter inn må være forskjellige, men Skate 3 kan også kjøpe for 150 kr. Tviler på at det er for 599 bed innbytte av to spill. Når innbytte av fire spill har en pris på 499,- Sjekk igjen du. Lenke til kommentar
Emils_InnleggNO Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) hmm, har sett på GameStop.no sin. Bilde er dårlig så trodd det har stått 599, men er vist 899 det står. Men uasnett så tjener man på det! Siden det er 899, lønner deg seg å skaffe seg 4 evt 6 spill! Endret 24. oktober 2010 av Emils Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Leste noe om at den nye 360 slim er bedre tilpasset Kinect eller noe, men skjønte aldri hva de mente? Fungerer Kinect like bra på "gamle" xbox elite eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå