Blackbuck_InnleggNO Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ser ut som jeg bar heldig som fikk Kinect i går. Ikke så heldig med kveldsjobbing i dag, men. fantomena: Sjekk connect.microsoft.com for info rundt betaen Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ok, skal gjøre det. Har lest at det ikke er bare jeg som ikke har fått Kinect, men mange andre. I tillegg skal man få Kinect før Tirsdag i neste uke fra UPS/posten. Gleder meg virkelig. Men hvor mange er egentlig med i betaen worldwide? Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Fikk ikke Kinect i dag. MÅ ha det i morgen. Har alftor mye å gjøre i helga. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 En venn av meg har nettopp hentet det. Skal se om jeg ikke kan få testet det litt i morgen! Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvor hentet han den? Postkontor? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det er jeg ikke sikker på, og om jeg får vite det vet jeg ikke helt om jeg vil si det. Det er nok bare én som blir sendt til denne plassen av landet, og selv om det er ganske paranoid av meg, så er det på hans vegne jeg er det. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Krysser fingrene for å få pakken i morgen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg skal få prøve det etterpå! Skal prøve å få tatt litt video med telefonen. HD og greier. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Fikk Kinect i dag. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Niiice! Få "noen andre" til å skrive "anmeldelser" Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Woot? Ingen av dere som forteller? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Dem av oss som er i beta er under NDA....men har en opplevelse med Kinect som jeg vil dele og som jeg regner med at Microsoft ikke slår meg i hode om jeg sier. Jeg drev å spilte et Kinect spill og det gikk vel 5min så sa min samboer at det der ser morro ut, kan jeg også få prøve? Altså dette en dame som aldri spiller...har ikke noe interesse for spill what so ever. Etter en liten stund står vi begge to å spiller sammens! Vi ler og har det på godt Norsk jævla morro! Så der står vi da, mens vi løper for harde livet og ler er det jeg skjønner hva Kinect er all about...og hvorfor jeg skal kjøpe meg en. Endret 3. september 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Samme her, _LarZen_ (Bare bytt ut dame med to kamerater). Kinect er vanvittig moro Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 ...Jeg drev å spilte et Kinect spill og det gikk vel 5min så sa min samboer at det der ser morro ut, kan jeg også få prøve? Altså dette en dame som aldri spiller...har ikke noe interesse for spill what so ever. Etter en liten stund står vi begge to å spiller sammens! Vi ler og har det på godt Norsk jævla morro! Så der står vi da, mens vi løper for harde livet og ler er det jeg skjønner hva Kinect er all about...og hvorfor jeg skal kjøpe meg en... Det hørtes skikkelig hyggelig ut! Om Kinect er det som skal til for at dama skal bli med å spille, så betaler jeg lett 1300kr! Merker jeg blir litt utålmodig nå Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Kinect er fantastisk moro. Hadde en kamerat på besøk i går. Vi tok og spilte litt Kinect Sports og fyttigrisen hvor morsomt det var. Kinect er utrolig digg. Rett og slett. Det beste er at jeg slipper å betale rundt 1300 kroner for det og at jeg får det 2 måneder før de som ikke er i betaen Husk at Kinect maskinvaren vi beta testere fikk er den enderlige versjonen. Microsoft har sagt at de vil slippe ut en stor oppdatering som vil fikse absolutt alt av bugs og slikt på lanseringen slik at opplevelsen blir smoothere og enda bedre. Endret 4. september 2010 av fantomena Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Microsoft har sagt at de vil slippe ut en stor oppdatering som vil fikse absolutt alt av bugs og slikt på lanseringen slik at opplevelsen blir smoothere og enda bedre. Hvor har du lest dette? Uansett, Kinect Sports er vanvittig gøy Det sto ikke på listen over Kinect-spill jeg skal ha på release, men er der nå! (Sammen med Adventures, Your Shape, Kinectimals og MotionSports) Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Dem av oss som er i beta er under NDA....men har en opplevelse med Kinect som jeg vil dele og som jeg regner med at Microsoft ikke slår meg i hode om jeg sier. Jeg drev å spilte et Kinect spill og det gikk vel 5min så sa min samboer at det der ser morro ut, kan jeg også få prøve? Altså dette en dame som aldri spiller...har ikke noe interesse for spill what so ever. Etter en liten stund står vi begge to å spiller sammens! Vi ler og har det på godt Norsk jævla morro! Så der står vi da, mens vi løper for harde livet og ler er det jeg skjønner hva Kinect er all about...og hvorfor jeg skal kjøpe meg en. Dette sier du etter å ikke ha gjort annet enn å kritisere kinect hele tiden? Kanskje du lærer å ikke kritisere ting før du har prøvd det heretter. Kinect er fantastisk moro. Hadde en kamerat på besøk i går. Vi tok og spilte litt Kinect Sports og fyttigrisen hvor morsomt det var. Kinect er utrolig digg. Rett og slett. Det beste er at jeg slipper å betale rundt 1300 kroner for det og at jeg får det 2 måneder før de som ikke er i betaen Husk at Kinect maskinvaren vi beta testere fikk er den enderlige versjonen. Microsoft har sagt at de vil slippe ut en stor oppdatering som vil fikse absolutt alt av bugs og slikt på lanseringen slik at opplevelsen blir smoothere og enda bedre. Hvorfor slipper du å betale 1300kr? Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Blackbuck: På et av feedback forumene på Microsoft Connect siden. Nilspils: Beta testere får Kinect gratis. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Aha. Har ikke lest der sååå mye. Og igjen, hvor har du lest at vi får beholde Kinect (gratis)? Gjerne direktelink til kilden Ikke at jeg ikke tror deg, men vil gjerne ha det 100% bekreftet før jeg tar helt av Endret 4. september 2010 av Blackbuck Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Nilspils: Beta testere får Kinect gratis. Mener du at dere ikke må levere den tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå