Amored Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Tsunoda: Kinect supports more then two people, limitations are developer choices Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 han jeg kjenner, som fikk være med i betaen, sa nå at UPS hadde ringt og at de hadde en pakke til han. Ser ut ut som folk får Kinect i dag. Heldige folk Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 han jeg kjenner, som fikk være med i betaen, sa nå at UPS hadde ringt og at de hadde en pakke til han. Ser ut ut som folk får Kinect i dag. Heldige folk Får satse på at det er noen luringer som deler erfaringer, selvom man egentlig ikke skal gjøre det. Men det går jo ikke ut over de som ikke er med i betaen. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kjenner selv en som fikk være med betaen og han fikk system oppdateringen. Nå lurer jeg bare på om han får Kinect i posten, eller får han en telefon, eller hvordan gjøres det? Han skrev iallfall rett adresse under registreringen. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Han jeg kjenner fikk Kinect levert på døren i dag av UPS hvertfall. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Mange som "kjenner noen" som er med i betaen...hehe!!! Endret 30. august 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Da håper jeg at han jeg kjenner () får Kinect i morgen eller ihvertfall denne uken. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Mange som "kjenner noen" som er med i betaen...hehe!!! hehe. Nei, det er vel ikke så farlig å si at jeg er med i betaen Gleder meg til å teste det ut! Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Dere som er med i betaen, får dere kinect gratis? Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det sto ingenting om det, men regner med at man må det Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Husk at man kan ikke si noe om rundt beta materialet, men man kan diksutere saker og ting utenfor det. Huggy: Det som sto i min mail var at jeg kommer til å få en system oppdatering som vil innholde det nye dashbordet innen 24 timer og det fikk jeg på Fredag i tillegg sto det at jg ville få Kinect maskinvare i posten VELDIG kort tid etter man får system oppdateringen som jeg fikk på Fredag. De sender Kinect til adressen man oppgav da man registrerte seg for betaen. Så da regner jeg med at jeg får Kinect i løpet av uken. I tillegg hører ejg rykter om at man får med Kinect Adventures slik at man får et Kinect kompatibelt spill. Men det sto ingenting angående betaling eller at jeg må send Kinect tilbake etter betaen er over. Men om det ikke kommer en lapp som følger med Kinect får jeg selvfølgleig alt gratis. Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Heldig der! Skulle ha meldt meg på betaen, har blitt plukket ut på alle andre xbox betaer :/ Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kinect var representert i forrige episode av Entourage! Let the hidden marketing begin! Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Fik kikke noe i dag. Håper jeg får det i morgen. Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg får pakken. Om jeg får noe på melding, mail eller om den havner i postkassa? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Fik kikke noe i dag. Håper jeg får det i morgen. Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg får pakken. Om jeg får noe på melding, mail eller om den havner i postkassa? Du mener vel "vennen din"? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Fik kikke noe i dag. Håper jeg får det i morgen. Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg får pakken. Om jeg får noe på melding, mail eller om den havner i postkassa? UPS eller Posten kommer på døra di , så har jeg hørt hvertfall..... Endret 31. august 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ok. Krysser fingrene for at jeg får det i morgen. Men hva er UPS? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hva UPS er? Det er et fraktselskap, om det var det du lurte på? Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Ok. Leste nettopp på Kotaku at det vil ta fra 5-10 arbeidsdager til man får Kinect. Endret 31. august 2010 av fantomena Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå