Maresa Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hver gang eg skal spille Halo 3/ODST ( spiller ikke noe annet), så blir eg i 90% av tilfellene disconnected før eg får gjort meg ferdig med en match. Logger eg på igjen skjer akkurat det samme innen 5 sek - 5 min. Eg har bredbånd fra NextGentel og har åpnet port 3074, 88, 53. Forstår ikke ka som kan være galt her.. Noen som har en idè? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Samme skjer til meg i Fable2, har ingen anelse om hvorfor det skjer, og jeg har Telenor som leverandør. Lenke til kommentar
Maresa Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Kan legge til at Xbox er koblet til nettet via kabel, og har statisk IP adresse osv. Lenke til kommentar
CFS1987 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Noen spill har egene porter som må åpnes. Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Har du prøvd å sjekk om det skjer med andre spill? Lenke til kommentar
Maresa Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Nå har eg spilt Fifa 10 i to dager uten dette problemet. Har ikke spilt så mange kamper over live, men har jo allikevel vært tilkoblet uten problemer. Lenke til kommentar
CFS1987 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kas modem har du? prøv disse portene t7080 udp88 udp3074 tcp3074 udp53 tcp53 Lenke til kommentar
Aashild_InnleggNO Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Høres ut som en dårlig router. Hvis du er litt rask så sjekk om pcen mister internett også. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hmmm... slet også med noe lignende. Det gikk bra før, men på et eller annet tidspunkt så ble internetten utrolig ustabil. Altså ingen PCer i huset kom på nett. Etter mye om og men fant jeg ut at det faktisk skyldtes at det var satt fast IP på Xboxen. Testet dette flere ganger og når den ikke hadde fast IP så var nette stabilt som fy. Men når den hadde fast IP så var det ustabilt som fy. Så nå er jeg inne og sjekker hvilken IP den har for hver gang... Så jeg vet at de riktige portene er åpne. Et jævla rart problem det der, skjønner faan meg ikke åssen det er mulig. Så det spørs om det blir innkjøp av ny router snart Lenke til kommentar
CFS1987 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ja anbefaler deg å kjøpe deg en et nytt modem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå