mcgroven Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Lyst til å kjøre bil mens du kjører buss? Her er spillet for deg. Les hele saken Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Informativ anmeldelse. Har bestilt det på play.com for 175 kr. Mest fordi jeg ønsker å samle biler til at GT5 kommer ut. Men er vel ingen tvil om at PD kan bedre, men har på følelsen at de ikke har hatt mulighet til å bruke så mye tud på spillet som de kanskje hadde ønsker. GT5 er nok mer prioritert. Endret 7. oktober 2009 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Har norske spillanmeldere en kokebok som samler alle de samme flaue "vitsene"? Her ser man et bilde av en rød sportsbil og journalisten skriver "Alt som er raskt bør være rødt" under. I Spillverket.no sin anmeldelse av samme spill ser man også et bilde av en rød sportsbil med følgende kommentar: "Dette er en rød bil, og som kjent går røde biler fortere enn andre. Kjør rød bil, det er lurt." Har jeg gått glipp av noe morsomt? Endret 7. oktober 2009 av Khogn Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja, vi bruker samme vistebok. Disse er hentet fra "Når du omtaler bilspill med røde biler"-kapittelet. 1 Lenke til kommentar
Millha Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Dette spillet var lett bra. Syntes oppbyggingen var fin med tanke på at spillet skal være lett å legge fra seg og plukke opp igjen. Eneste jeg ikke liker er at det ikke var modifisering av bilene. Trenger TURBO, NOZ og nytt understel i bilen min =P Har en kompis som spørte om noe løye ang. dette spillet. Og det var om man kunne koble opp ratt på PSPen. HHAHAHA Endret 7. oktober 2009 av MiLLHA1988 Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Dette spillet var lett bra. Syntes oppbyggingen var fin med tanke på at spillet skal være lett å legge fra seg og plukke opp igjen. Eneste jeg ikke liker er at det ikke var modifisering av bilene. Trenger TURBO, NOZ og nytt understel i bilen min =P Har en kompis som spørte om noe løye ang. dette spillet. Og det var om man kunne koble opp ratt på PSPen. HHAHAHA Ikke le så høyt nå da.... Men bør vel være over middels interessert og nesten litt rakettforsker for å få det til tror jeg. http://www.youtube.com/watch?v=S0FRTsCCA7w Flott annmeldelse! Jeg syntes spillet var helt topp, tatt i betrakning at det er på en håndholdt konsoll. Endret 7. oktober 2009 av Totte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå