VEH_InnleggNO Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Etter flere forsinkelser ser det ut til at Jane Jensens eventyrspill snart er ferdigutviklet Les hele saken Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Særs spent på hvordan dette blir sammenlignet med Gabriel Knight-spillene, som er blant mine absolutte favorittspill. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jaaaaaaaa! Endelig! Håper dette blir et av 2010s store høydepunkter. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Har ventet lenge på dette spillet, så godt å endelig vite når det kommer. Gleder meg veldig, tror dette er det pek-og-klikk spillet jeg ser mest frem til Endret 8. oktober 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jane Jensen betydde kvalitet før i tiden i alle fall. Skal bli spennende å se om dette er i nærheten av kvaliteten til Gabriel Knight spillene. Lenke til kommentar
melbye Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Vi trenger Gabriel Knight 4. Håper at hvis dette er en suksess at vi kanskje kan få det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå