FrodeA Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Spiller igrunn ikke noe annet spill nå mens jeg venter på Forza Motorsport 3, enn FlatOut: Ultimate Carnage. Og som den ivrige spilleren av dette spillet jeg er, sitter jeg hele tiden og håper på at det kommer en oppfølger til dette. Finner liksom ikke noen rykter eller noe som helst angående dette på nettet ved Google søk. Annet enn dette fra siden til produsenten Bugbear - http://www.bugbear.fi : "Unannounced action driving game on current platforms." Det er jo lov å håpe.. Er det noen her inne som har hørt noe mer? Håper den dagen kommer da jeg kan endre denne tråden til "Den store Flatout: Ultimate Carnage 2 tråden - Releasedato: xx.xx.2010".. Eller noe i den dur! Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Var ikke mange som spiller FlatOut her nei.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Flatout 1 til Xbox var jo awesome! :U Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Flatout 1 til Xbox var jo awesome! :U Har ikke prøvd det til annet enn PC, men da burde du prøve FlatOut: UC til XBox 360! Endret 9. oktober 2009 av Frode Lenke til kommentar
Ole_Morten Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har spillt endel FlatOut til pc og det er en morsom serie, men jeg mener at Bugbear heller burde lage Rally Trophy 2 Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Har spillt endel FlatOut til pc og det er en morsom serie, men jeg mener at Bugbear heller burde lage Rally Trophy 2 Serien gir en helt annen betydning til XBox 360 spør du meg. Flatout UC er jo egentlig Flatout 2 til PC, men i litt bedre grafikk, og flere motstandere, samt andre ting. Men det føles helt annerledes, dette gir en helt annen opplevelse. Multiplayer er jo selvfølgelig tingen her da. Eksempel: Fredagskveld - Man havner i en lobby sammen med 8 godt brisne motstandere fra USA, Tyskland, England og Franrkike. Hosten velger å spille med alle bilene, så jeg velger min favoritt, Bullet GT. Utav startområdet er det et evig kaos der de andre bilene smadrer hverandre i forsøket om å komme først. Du kommer deg såvidt utav mølja med biler som hamrer i hverandre, og gasser avgårde med en tysker i hælene. Amerikaneren med Rocket-bilen kommer flyvende forbi, men går rett fram i første sving og ender opp i en gravemaskin, etterfulgt av at føreren fyker ut gjennom frontruten. En engelskmann kommer opp på siden av meg, og legger seg i yttersving. Ikke lurt. Jeg benytter muligheten til å bruke han som "støtte" gjennom hele svingen, til han farer i en lastebil som står parkert halvveis uti banen i utkanten av svingen. Er jeg riktig heldig blir tyskeren så distrahert av alt dette, at han også kjører i lastebilen. Alt jeg hører på headsettet er noe som høres ut som 2 Hitlere, 3 Footballhooligans og 2 Gangstere fra "da hood" som skriker til hverandre og planlegger hvordan de skal knuse bilen min til små partikler. Og jeg har bare meg selv og takke, men gud for en god følelse! Endret 9. oktober 2009 av Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå