mcgroven Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Spionspill fra Obsidian blir forsinket. Les hele saken Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Synd, men nesten litt bra. Med Risen og Dragon Age: Origins snart i boks kunne det blitt LITT masse denne hausten. Før dei utsattte Alpha Protocol var eg begynt å miste litt trua. Virker som det mangler djupna og kvaliteten som Obsidian er kjent for, men la oss håpe dei overraskar. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg som hadde gledt med sånn til dette spillet. Jaja, det er jo to gode ting i det. Spillet blir jobbet mer på og jeg får mer tid å spare penger på. Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 fanken å jeg som preordra det Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hehe, da har jeg noe å spille *etter* Conviction istedenfor... Men dette var vel kjent en stund? Enda ikke noe offisielt fra Obsidian. Lenke til kommentar
yayz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kommer nok til å få store problemer med økonomien til våren... <_< Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Enig der, Eziom. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå