Tomas2 Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg sitter her med en armada 1500c, men strømforsyning... Noen som vet hvor man kan skaffe en ny? Lenke til kommentar
tore- Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Hvis den bruker standard strømkontakt på hovedkortet kan du bruke det fleste strømforsyningene man finner på markedet. Lenke til kommentar
Tomas2 Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Det som er problemet, den gjør ikke det Den har en 4 pins kontakt noe som bare armada har :x Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Du kan enten gå på www.compaq.no og under support og deler finner du tilbehør du kan bestille. Ledningen koster en ca 200 tror jeg. Ellers er www.batteries.com et godt sted for batterier og strømforsyning, men jeg vet ikke om de har europeiske stikkontakter også. Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 her er sparepart storen til compaq http://h30121.www3.hp.com:80/sparesstore/d...G99J57&Create=1 Lenke til kommentar
Tomas2 Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Takker for svar, men var ingen strømforsyning for verken 1500 eller 1500c Synd att såpass dyrt utstyr blir helt ubrukelig når f.eks en enkelt strømforsyning slutter å fungere.... :x Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 antar det rett og slett er discontiniued...uansett sjekk på bruktmarked eller lignende..noen har sikkert Lenke til kommentar
Tomas2 Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 hmm snodig... trodde det var en lov om att det skal være tilbehør i 10 år etter produktet er discontinua :x Men det er vel sånn verden er i dag... når noe går til hæl*ete så skal man kjøpe nytt utstyr... Lenke til kommentar
Tomas2 Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 ingen? Så frustrerende å sitte her men en bærbar som funker helt fint, men som ikke kan brukes på grunn av mangel på strømforsyning... Ikke mye hjelp fra compaq heller, siden dette er en utgått modell..... *sigh* Ikke har jeg råd til en ny maskin heller. Kan vel ikke handle fra utlandet heller, på grunn av den sære norske toll avgiften på varer som koster over 200kr... Lenke til kommentar
skamor Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg ville ha ringt til Infocare og spurt om de har, og hva prisen er. De er generelt ganske dyre, men hvis du ikke finner kabelen noe annet sted... Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 *veldig off topic* Dette viser vel hvor mye Compaq SUGER *on Topic* Prøv bruktmarkedet? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 http://www.ebatts.com/modelselect.asp?Model=2049070 <- Dette var det nærmeste jeg kom etter en del søking og link-klikking. Det står den har 3 pins tilkobling, så jeg regner egentlig med den ikke kan brukes? (US-standard plugg, men den er det bare å skifte med en vanlig kontakt. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå