V. Haugen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Enkelte operatører casher inn stort når du ringer til utlandet. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kan noen hos OneCall fortelle hvordan de klarer å skille mellom amerikanske fasttelefoner og mobiltelefoner. Der borte er det nemlig ikke mulig å se av nummerserien om det er fast, mobil, personslker eller whatever. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 OneCall sine priser er vel ulovlig? Dette burde mobilen.no ta tak i!! Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Kan noen hos OneCall fortelle hvordan de klarer å skille mellom amerikanske fasttelefoner og mobiltelefoner. Der borte er det nemlig ikke mulig å se av nummerserien om det er fast, mobil, personslker eller whatever. Jeg skal høre med One Call. Mistenker at det er 3,99 per min. til alle amerikanske abonnenter, både fast- og mobiltelefoner, men at dette ikke kommer frem i prisoversikten (lik pris til Europa og Nord-Amerika) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 I denne undersøkelsen er ikke Network Norway med... Jeg betaler en krone minuttet for samtaler til USA.... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Dette er jo feil, dere har ikke tatt med Lebara og Chess sine kontantkort, de knuser jo alle prisene som dere tar med her. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ringekort, ja. Jeg ringer i øyeblikket mye til Ghana, og det koster meg rundt en krone i minuttet. Eneste fornuftige hvis du ringer mye til utlandet, og du kan ringe fra mobilen også. Et lite kort i lommeboka, og noen flere siffere å slå, men det er alt. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Kan noen hos OneCall fortelle hvordan de klarer å skille mellom amerikanske fasttelefoner og mobiltelefoner. Der borte er det nemlig ikke mulig å se av nummerserien om det er fast, mobil, personslker eller whatever. Svar fra One Call: Forumdeltageren har helt rett - vi ser ikke forskjell på fasttrafikk og mobil. Grunnen til at dette har blitt feil er at USA har ligget under ”Europa” i prislisten. Det som dog er en god nyhet er at all trafikk har blitt priset som fastlinje, altså kr 1,99 og ikke 3,99 som til mobil. Vi endrer nå prislisten og gjør ”Nord-Amerika” til eget punkt i prislisten og prisen vil bli kr 1,99 både for fast og mobiltrafikk. Det skriver Salg- og markedsdirektør Thomas Sandaker i One Call i en mail til Mobilen.no. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Har dere glemt Lebara? http://lebara.no/mobil/priser/kontantkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg