xillian14 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hallo! I dag satt jeg meg ned å tenkte "Hva om alle norsk mmo gamere var samlet på ett sted?" og så slo det meg, hvofor ikke lage et sosialt nettverk der norske gamere kan utveksle ideer og erfaringer, bilder og videoer og diskutere i forumet? og resultatet er MMORPG Norge! Når du har registrert deg kan du laste opp videoer (eler legge til YouTube videoer), laste opp bilder, poste i forumet, sette en status (f.eks. "Leter etter det perfekte MMORPG spillet!" eller "Er trøtt og sliten...legger meg nå") du kan også sende PMs til andre medlemmer og legge til andre brukere som venner, du kan også oprette en blogg og holde vennene dine oppdatert på hva du driver med! dette og mye mer venter deg på MMORPG Norge! Link til siden: Klikk Her! Har du forslag? post i denne tråden eller HER! Vi ses på MMORPG Norge! - Erik aka Xillian Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 3.2 - Reklame Ren reklamere på forumet (innlegg, signatur, avatar, PM, profilside og alle steder som hører til forumet) er ikke tillatt. Kontakt ansvarlig hos Gamer.no for annonseavtaler. Det er tillatt å peke til egne nettsider med maksimalt én lenke i signaturen. Bedrifter som benytter forumet som annonsekanal vil faktureres etter gjeldende satser. tror jeg gjelder i dette tilfellet, Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Neste gang du prøver på noe lignende tenk på posten over, også må du tenke på dette: ALDRI, bruk ferdig maler, eller nettsider som hjelper deg med å lage en nettside hos dem, du må sette deg ned å designe, kode og få alt sammen opp på en egen side, med eget betalt domene og webhotel. Malen passer også ikke til et sosialt nettverk for MMORPG spill. Her er det et klart nei fra meg. Rapportert også. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Banneren på toppen kunne vært bedre. Litt for kjedelig. Lenke til kommentar
xillian14 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Så mye kritikk for en side jeg bare har holdt på med i 3-4 timer? geez... Også hva er problemet med og ikke ha et betalt doemene og kode det selv før jeg i det hele tatt vet om det kommer til å bli populært? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Lager du en nettside på 3-4 timer må du forvente litt konstruktiv kritikk, ingen vits å sutre som en liten unge. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ser ikke helt behovet for denne siden... Men det er dog bare min mening. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 3.2 - Reklame Ren reklamere på forumet (innlegg, signatur, avatar, PM, profilside og alle steder som hører til forumet) er ikke tillatt. Kontakt ansvarlig hos Gamer.no for annonseavtaler. Det er tillatt å peke til egne nettsider med maksimalt én lenke i signaturen. Bedrifter som benytter forumet som annonsekanal vil faktureres etter gjeldende satser. tror jeg gjelder i dette tilfellet, Han har rett nok to lenker i posten sin med begge er til samme side. Det er neppe ulovlig å fortelle om en community-side, da dette er gjort i forbindelse med både Team Fortress 2 og Heroes of Newerth uten noen form for represailer. Videre tjener ikke Xillian tilsynelatende penger på siden, og i hvert fall ikke penger han snyter Gamer.no for. Syns han fortjener ros for å gjøre en jobb for å samle det norske MMO-communitiet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå