Gå til innhold

Den Store Demon Souls tråden.


firberblad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som syns jeg skal endre tittelen på emnet? Forslag mottas med stor takk.

 

Ja for tråden har sklidd ut fra den orginale navnet, er vell ikke mange sider om hvordan man får tak i spillet i Norge men heller mere om de som faktisk har klart å fått kloa i det.

 

Jeg ville kalt tråden for Den Store Demon Souls tråden.

Endret navn til Den Store Demon Souls tråden.

 

Har bytta taktikk på soldier og bruker leather armour på han nå. Mye lettere å dukke unna etc. loota også et Dragon sword +1 i natt. Det gjør mye skade + flame. Fikk tak i det i området ved han Red eyes bossen oppe til venstre tidlig i 4-1.

Lenke til kommentar

å ja konge nytt navn på tråden :D

eg veldig bra navn og, men må si eg ble litt forvirret når eg skulle finne igjen tråden første gangen.

 

må si eg er litt sjalu på dåkkar folkens, dåkkar har jo komt langt menst eg sliter forsatt med å ta knekken på tower knighten i brett 1-2. synes han er rimelig vanskelig eg.

men skal prøve å få hevnen min i dag en gang.

 

anyway noen som vet om et sted eg kan få tak i et bedre sverd enn "bastard sword" for den har veldig treig sving på seg og kunne hatt litt mer damage. og det må være noe eg faktisk kan få tak i med tanken på hvor langt eg har komt.

Lenke til kommentar

Har aldri brukt bastardsword selv da jeg syns det er for treigt.

Brukte broadsword +2 første gang jeg tok han ut.

Gikk etter beina hans og hodet når han falt.

 

Fant en øks med +1 i 3.1 ved han første karen som kaster flammer på deg. Opp heisen med en gang jeg kom inn i borgen.

Fikk dragon sword +1 tidlig i 4.1 i området han første karen med rød øyne er. Litt oppe til venstre. Han var lett å ta ut. Pil og bue, trekke tilbake, mer pil å bue.

Eller mye bra info på http://demonssouls.wikidot.com/

Der er det en oversikt over våpen, og hvordan du kan få tak i de.

Jeg har ihvertfall fått mye hjelp der.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

eg så litt rundt på siden og fant mange flotte våpen, eg tenker eg bare venter litt med å skaffe nytt til eg får en demon soul eg kan lage et eller annet bra med, men takk for tips og link til siden ;)

 

men lite spørsmål, er det kun soul arrows som kan drepe red dragon i brett 1-2? og visst det er så kosen får eg tak i det? tror eg har møtt han duden i nexus som kan lære meg det, men han ville jo ikke lære meg noen ting så det var veldig frusterende.

 

nvm, fant ut at eg ikke trengte å bruke soul arrows, men kosen får eg tak i dem uansett?

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

tøft, skal se etter buen når eg har komt litt lengre ut i spillet. skal først slå ned bossen i 1-2, men eg får søren ikke tid å spille så mye.

 

foressten er det vanskelig å få tak i demonbrand? det sverdet var jo bare nydelig og veldig veldig awesome. og visst du kombinerer det med soulbrand så får du denne saken http://demonssouls.wikidot.com/north-regalia som er vell blandt det beste sverde i spillet.

Lenke til kommentar

Noen andre som får følelsen av at Demon's souls på en måte er et slags mmorpg light?

Man er liksom aldri helt alene. Og, selv om det ikke virker slik så er det ganske mye å ta seg til på de forskjellige stedene? Uansett, det hadde vært kult å hatt samme kampsystemet som Demon's soul har i et mmorpg. Hvor dine ferdigheter betyr langt mer enn det å skrape sammen gull til det hotteste som finnes hos brokeren.

 

Men, jeg la merke til en ting. I går etter at jeg hadde tatt ut Dragon God så gjør mine våpen litt mindre skade. Både sverd og bue. Har dette noe med world ten. å gjøre? Før jeg tok ut Dragon God så brukte jeg å ta ut skeletons i 4-1 med et heavy attack når de var stunned. Nå må jeg følge opp med et vanlig angrep, og dmg har gått fra 208 til 187. Betyr ikke mye, men litt nysgjerrig på hvorfor det er slik.

 

Anyway, jeg koser meg glugg ihjel med spillet og gruer meg til å starte opp på jobb neste tirsdag. hehe

Lenke til kommentar

eg liker online systemet til demon's souls veldig godt, det er godt laget og ganske unikt oppbygget, men eg skulle ønske de hadde sånn at du kunne møte andre spillere i nexus og gå i groupe med de for å gjøre de forskjellige missionene. og helst slik at man då kunne kommunisere med dem via voice chat og slikt. hadde det blitt sånn på en måte en form for online CO-OP mode.

eg synes i værtfall det hadde vært ganske gøy :p

Lenke til kommentar

Har du reparert våpenet? Du burde gjøre mer skade etter å ha drept bosser ;) Du kan reparere hos smeden i Nexus

Ja, alt er reparert. Var liksom det jeg syns var så rart. Tenkte først at det sikkert var broken, men selv etter rep. er skaden redusert. Men, spiller liten rolle nå. Er nært ved å få spyd og bue på + 10. Fikk tak i white bow, men har litt vel høye krav til dex. Gidder ikke gå opp 10 nivå på dex for en bue.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...