Gå til innhold

Den Store Demon Souls tråden.


firberblad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk takk! Var deilig, er nemlig ganske lett å dø på veien til han og :p Hadde 45000 souls før jeg drepte han, så ville ikke dø for så å ikke komme meg frem til liket igjen! Men møter han i 1-4 :) Soullevel 71 nuh. Har lyst på et kjapt sverd også, ettersom det er litt pain til tider med et såpass tregt, om kraftig våpen.

Lenke til kommentar

hehe nei då er det litt kjipt å dø, miste alle de soulsene. lite spørsmål, kor mange brett er det egentlig i hver verden?

 

eg er bare sykt glad for at eg endelig kan bruke purple flame shield<3 ser så sykt tøft ut. eg har også sotte å tenkt på det at eg trenger meg et raskere sverd. eg bruker jo bastard sword no og det er veldig god dmg på det, men det er forferdelig treigt å svinge og det tar litt tid å få den klar igjen etter et slag. men selger ikke blacksmithen noen sverd da?

 

no som eg har nådd 22 i strenght tenkte eg at eg skal fokusere på å oppgradere PFS og få mer health og defense. han har styrken no, men mangler det å faktisk tåle litt.

 

satt å leste på wiki'en og fant ut at det skulle være mulig å redde en knight som het Ostrava for så å få sjansen til få det et sverd som heter demonbrand og at han gir deg en key til noe som het Mausoleum. men eg har ikke møtt han noe sted så noen som kan si meg kor eg finner han her?

 

link: http://demonssouls.wikidot.com/npc-ostrava

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Du redder han i 1-1 der du finner Cling Ring. Han presterte å bli drept for meg der, så jeg fikk tak i nøkkelen, men ikke de andre greiene han gir deg. Hvis du redder han i 1-1, og han overlever, må du redde hani 1-2. Tror han er i de undergrunnsgreiene der dragen flyr over (hvis du ikek har drept dragen da, selvfølgelig :))

Lenke til kommentar

Hm... i området rundt trappen opp til Blue Eyed knight, er det en trapp som burde lede nedover, til et annet område. Der møter du en god del fiender, og i enden av rommene, "redder" du Ostrava (dreper alle fiender) Dette kan du ignorere, hvis du hopper ned til han. Da må du hoppe fra trappen (som er ovenfor han som flamberer tønnene) ned på kanten til muren nedenfor, og hoppe ned til Ostrava. Ja, vanskelig å forklare, og vanskeligere å fortså :p

Lenke til kommentar

hehe ja det var ganske tenst om å overleve der. no har eg reddet han i både 1-1 og 1-2 så no er det bare 2 igjen :D

 

mest irriterende skjedde nå nettopp, eg satt og spillte demon's souls, men så skulle eg spise som var greit nok for eg sto i nexus og når eg kommer tilbake så eg at min mor satt å spillte demon's souls og hadde brukt opp alle soulsene mine til å reparere noen tulle våpen eg ikke trengte og deretter at min lille søster hadde klart å falle ned fra trappen så meg mast noen 1000 souls >.<

 

eg bruker overmange smileyer i sånn hver post så det går fint :p

Lenke til kommentar

mest irriterende skjedde nå nettopp, eg satt og spillte demon's souls, men så skulle eg spise som var greit nok for eg sto i nexus og når eg kommer tilbake så eg at min mor satt å spillte demon's souls og hadde brukt opp alle soulsene mine til å reparere noen tulle våpen eg ikke trengte og deretter at min lille søster hadde klart å falle ned fra trappen så meg mast noen 1000 souls >.<

 

Begge fortjener et par klasker i trynet spør du meg :)

Lenke til kommentar

NEEEEEIIII. Fillern. på mitt fjerde forsøk hadde jeg Flamelurker (2-2), mer eller mindre i kne og det var vel nesten snakk om the final blow to him så klarte jeg det kunstykket å bli most. Gikk så sykt fint så lenge, hadde ikke brukt health potions eller noe...og så...KABOOM...hit the dirt. Da var klokka nærmere 4 i natt så jeg skrudde av. Men den karen skal få svi.

Uansett, fytti katta for et bra spill. Bare det å prøve nye våpen, forskjellige taktikker gir det sykt lang levetid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...