M@R7!N Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Meat Cleaver er forresten et stykk badass våpen Sinnsyk skade, selvom det er litt tregt. Edit: Blir jo nesten for lett når man oneshotter Red-eyed Knights Endret 27. desember 2009 av Martino Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Onehit Red-eyed knights? Damn Hvordan får man tak i dette våpenet? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Onehit Red-eyed knights? Damn Hvordan får man tak i dette våpenet? Ganske greit å få tak i egentlig. Må først og fremst drepe flamelurker (2-2?). Da kan du gi sjelen hans til blacksmithen i 2-1 som deretter kan lage unike våpen til deg. Du må også drepe Adjudicator(?) i 4-1 for sjelen hans, samt være i besittelse av en club/great club. Flamelurker er dog en biatch ;P Drepte en hel del bosser i går, bla. Penetrator (), Dragon god, 2-2 bossen og Storm King. Archdemons er forøvrig lettere enn vanlige boss-demoner? Er totalt hekta på dette spillet, er fantastisk bra! Endret 28. desember 2009 av Martino Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) steike eg blir jo nesten litt trist når eg leser postene dåkkars. eg sitter å sliter med å drepe de folka som står i enden av drage delen. blue knight folk er jo pain spør du meg dåkkar har ikke noen tips om ka item eg bør skaffe eller ka eg bør oppgradere for kunne trengt litt mer styrke på han duden min. synes drage delen er veldig lett da. den er jo bare til å ta rennefart det. lite ekstra spørsmål, ka skal eg bruke lead demon souls, unknown soldier's soul, unknown hero's soul og renowned soldier's soul til? Endret 28. desember 2009 av KraniC Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) lite ekstra spørsmål, ka skal eg bruke lead demon souls, unknown soldier's soul, unknown hero's soul og renowned soldier's soul til? De kan du bruke, på samme måte som gress, til å få souls. Fra 400-10000, hvis jeg ikke husker feil. Lead Demon Soul er vel noe du kan bruke for å få våpen/spells/miracles etc. Du kan også bruke dem for å få souls, men det er ikke anbefalt Endret 28. desember 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) ah så pass, men då tar eg å bruker alle de soulsene, men så tar eg vare på lead demon soul i tilfelle eg trenger den til seinere. hvordan lærer eg meg miracles btw? fikk nettopp tak i purple flame shield, men trenger jo søren 22 i strength for å bruke det og eg har liksom 14 >.<' holy shit, gikk fra 200 demon's soul til 6244 når eg brukte dem :o er det anbefalt at eg forkuserer på å oppgradere strength så eg kan bruke shieldet? Endret 28. desember 2009 av KraniC Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Ja. For å lære deg miracles må du redde Saint Urbain (sp?) fra 4-2 (tror jeg. Der du blir sparka ned ). Du kan vel også lære noen miracles av lærlingen hans i Nexus. Bak Stockpile Thomas Er en stund siden jeg spilte spillet, så mulig det er litt unøyaktig det jeg sier. Men burde være tålelig riktig Endret 28. desember 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 ah grett så eg må vente en stund med de miraklene. vel brukte opp alle soulsene no på strength og har no 18 så mangler 4 til for å kunne bruke purple flame shield Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Om du er spellcaster feks. vil jeg anbefale at du bruker Steel Shield heller. Krever mindre Strength! Dette er såvidt dårligere enn PFS(70fireres mot FPS sine 90), men har fordelene med litt lavere vekt og høyere durability) Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg har løpt rundt i verden 2 nå, og fått oppgrdert Purple Flame Shield til 2+. Et veldig nyttig skjold mot bossen i 2-1. Tar minimal skade fra flammeangrepene Bruker også Halberd, og har fått sansen for den. Er det noen andre våpen en low-level burde få fatt i, i stedet for å bruke halberd? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 eg er ikke spellcaster så det går fint, spiller som wandrer har begynt å bruke bastard sword, har jo ganske bra dmg, men den er veldig treig. er det noe annet som er til å anbefale? Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ja, Bastard Sword er mitt andre Right-hand våpen. Skifter til det når jeg løper i trange ganger, der jeg ikke får svingt Halberd. Stilige animasjoner når man tar en R1 etterfulgt av R2 med Bastard sowrd Burde vel få tak i en bue etterhvert... Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 hehe ja den er litt artig. bruker stort sett aldri bue, har en, men føler liksom aldri eg har bruk for den. men det endrer seg vell etterhvert. bare 2600 demon's souls nå så kan eg oppgradere strenght en gang til og dermed bruke PFS Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg fikk aldri noe dreisen på dette spillet. Må ta det frem igjen og prøve på nytt. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Bruk spyd, det kan du nemlig bruke mens du er gjemt bak skjoldet. Et bra spyd er Winged spear, helt i starten på der du må løpe fra dragen i 1-2 (igjen, tror jeg ) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Spear treffer lett mange samtidig også, er rimelig bra ja Gidder ikke farme souls lenger nå, selvom det utrolig nok ikke er kjedelig i dette spillet engang. Har jo farma endel 4-x og er soullevel 68 og føler det meste har blitt enkelt nok. Tok en god del leveler igår, mens jeg husker jeg brukte timevis på 1-1 og 1-2 (fikk sjokk når jeg ble oneshotta av Tower Knight). EN ting jeg er jævla irritert over er at Ostrava(han du møter i 1-1, og også 1-2 og 1-3 om du redder han i 1-1, er forsvunnet. Tror han er død. Ergo, ingen nøkkel til masoleum her :/ Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Tror faktisk at jeg har klart det kunststykket å bruke alle souls som bossene har droppet til å kun lvl opp. Burde vel spart de til helt andre ting. Fillern som det irriterer meg. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Haha, går glipp av en del fine våpen da ja Men hadde jeg ikke lest rundt hadde jeg jammen ikke visst det selv tror jeg. Er endel ting som er ganske umulig å vite fra starten av Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 synes de burde opplyse om hva du kan bruke de forskjellige soulsene til så sånt ikke skjer, var så heldig at eg fikk raskt svar her før eg brukte den ene lead demon soulen til å bare få flere demon souls. hadde blitt rimelig pisst sjøl då ja Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Jadda, False king på første forsøk Trenger MASSE healinggrass på han typen her gitt. Stjal to soullevels av meg Fikk dog 75000 for å drepe han da. False, ikke old, det er en annen Endret 28. desember 2009 av Martino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå