Gå til innhold

Den Store Demon Souls tråden.

firberblad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Onehit Red-eyed knights? Damn :whistle:

Hvordan får man tak i dette våpenet?

Ganske greit å få tak i egentlig. Må først og fremst drepe flamelurker (2-2?). Da kan du gi sjelen hans til blacksmithen i 2-1 som deretter kan lage unike våpen til deg. Du må også drepe Adjudicator(?) i 4-1 for sjelen hans, samt være i besittelse av en club/great club. Flamelurker er dog en biatch ;P

Drepte en hel del bosser i går, bla. Penetrator (:p), Dragon god, 2-2 bossen og Storm King. Archdemons er forøvrig lettere enn vanlige boss-demoner? Er totalt hekta på dette spillet, er fantastisk bra!

Endret av Martino
Lenke til kommentar

steike eg blir jo nesten litt trist når eg leser postene dåkkars.

eg sitter å sliter med å drepe de folka som står i enden av drage delen. blue knight folk er jo pain spør du meg :p

dåkkar har ikke noen tips om ka item eg bør skaffe eller ka eg bør oppgradere for kunne trengt litt mer styrke på han duden min. synes drage delen er veldig lett da. den er jo bare til å ta rennefart det.

lite ekstra spørsmål, ka skal eg bruke lead demon souls, unknown soldier's soul, unknown hero's soul og renowned soldier's soul til?

Endret av KraniC
Lenke til kommentar
lite ekstra spørsmål, ka skal eg bruke lead demon souls, unknown soldier's soul, unknown hero's soul og renowned soldier's soul til?

De kan du bruke, på samme måte som gress, til å få souls. Fra 400-10000, hvis jeg ikke husker feil.

Lead Demon Soul er vel noe du kan bruke for å få våpen/spells/miracles etc. Du kan også bruke dem for å få souls, men det er ikke anbefalt ;)

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

ah så pass, men då tar eg å bruker alle de soulsene, men så tar eg vare på lead demon soul i tilfelle eg trenger den til seinere. hvordan lærer eg meg miracles btw?

fikk nettopp tak i purple flame shield, men trenger jo søren 22 i strength for å bruke det og eg har liksom 14 >.<'

holy shit, gikk fra 200 demon's soul til 6244 når eg brukte dem :o

er det anbefalt at eg forkuserer på å oppgradere strength så eg kan bruke shieldet?

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Ja.

For å lære deg miracles må du redde Saint Urbain (sp?) fra 4-2 (tror jeg. Der du blir sparka ned :)). Du kan vel også lære noen miracles av lærlingen hans i Nexus. Bak Stockpile Thomas ;)

Er en stund siden jeg spilte spillet, så mulig det er litt unøyaktig det jeg sier. Men burde være tålelig riktig :)

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Jeg har løpt rundt i verden 2 nå, og fått oppgrdert Purple Flame Shield til 2+. Et veldig nyttig skjold mot bossen i 2-1. Tar minimal skade fra flammeangrepene :)

Bruker også Halberd, og har fått sansen for den. Er det noen andre våpen en low-level burde få fatt i, i stedet for å bruke halberd?

Lenke til kommentar

Spear treffer lett mange samtidig også, er rimelig bra ja :)

Gidder ikke farme souls lenger nå, selvom det utrolig nok ikke er kjedelig i dette spillet engang. Har jo farma endel 4-x og er soullevel 68 og føler det meste har blitt enkelt nok. Tok en god del leveler igår, mens jeg husker jeg brukte timevis på 1-1 og 1-2 :p (fikk sjokk når jeg ble oneshotta av Tower Knight).

EN ting jeg er jævla irritert over er at Ostrava(han du møter i 1-1, og også 1-2 og 1-3 om du redder han i 1-1, er forsvunnet. Tror han er død. Ergo, ingen nøkkel til masoleum her :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...