Steve Vice Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 dustin home selger også spillet for 449 + 99kr frakt så kansje bedre å kjøpe det der? http://www.dustinhome.no/pd_5010335559.aspx? kjøpte det hos dustin home eg, var ikke så alt for gale pris og eg føler meg trykkere med å kjøpe fra en kjent norsk nettbutikk Ja kjøper nok derfra jeg også da, men de har vel 100 kr frakt uansett så da er det greit å kanskje funnet seg 2 spill. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 ja altså visst du kjøper 2 spill sammen så vil eg tro det er 100kr frakt til sammen på de siden de antagelig sender dem som en pakke. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 ja altså visst du kjøper 2 spill sammen så vil eg tro det er 100kr frakt til sammen på de siden de antagelig sender dem som en pakke. Ja det var det jeg også trodde...kanskje jeg skal se meg om etter noen andre som vil ha Demons Souls også, så vi kan bestille i lag Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ta og bestill deg assassins creed 2 som jeg gjorde samtidig (om du ikke har det da). Betalte 922 for begge disse Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ta og bestill deg assassins creed 2 som jeg gjorde samtidig (om du ikke har det da). Betalte 922 for begge disse Jeg har allerede AC2 Kjøpte det på Gamestop tilbud hvor man bytta inn to spill til samme konsoll og fikk det for 1 kr. Ellers hadde det vert bankers Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Synes jeg leste det skal komme en ny utgave til europa snart? Som hadde endel ting som den "gammle" versjonen som endel av dere driver å importerer ikke har..skal se om jeg finner artikelen. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Synes jeg leste det skal komme en ny utgave til europa snart? Som hadde endel ting som den "gammle" versjonen som endel av dere driver å importerer ikke har..skal se om jeg finner artikelen. Okei, da holder jeg av litt. Håper du finner artikkelen Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Vanvittig bra spill, men relativt vanskelig/utilgivelig til tider Er egentlig ikke såå vanskelig som jeg trodde da. Er mer det at ting tar lang tid ettersom du ofte trenger endel forsøk på en level/boss. Bruker 15min for å komme til bossen for så å dø og måtte gjøre alt på ny :/ Første gang jeg kom til towerknighten feks så oneshotta han meg med en gang jeg kom inn. "WTF" tenkte jeg. Tok han på tredje forsøk da, bare passe på å ha masse gress! Har vi en egen tråd for diskusjon rundt spillet, eller har jeg rett i å poste dette her? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 høres utrolig kult ut, blir til tider frustert når spill ikke gjør som eg vil, men er klar for å være åpen for en skikkelig utfordring. håper bare ikke dustin home har veldig lang leverings tid, men med tanken på at det er jul så er det vel kansje det. og eg tror ikke det finnes en egen tråd for demon's soul så dette blir nok rett sted. selvom vi kansje burde hatt en siden denne egentlig går på kjøp av demon's soul Lenke til kommentar
ThomasM_InnleggNO Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Noen som vet hvor jeg får tak i soul arrow ? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 ja då har eg fått demon's soul. må si det var ganske bra, bestillte den natt til søndag og onsdag kunne eg gå opp og hente den på postkontoret og det var til tross for at det er juletider. stor fornøyd eg må eg si Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 ja då har eg fått demon's soul. må si det var ganske bra, bestillte den natt til søndag og onsdag kunne eg gå opp og hente den på postkontoret og det var til tross for at det er juletider. stor fornøyd eg må eg si Stod det at det var "ikke på lager" da du bestilte? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 japp, men så på mandags morgen så fikk eg mail om at varen var på vei til meg også stod det på siden deres at den var på lager igjen Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 okei da bestiller jeg etter nyttår en gang larzen kom aldri tilbake med den artikkelen hvor de skulle komme til europa med mer innhold så Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 ja, gadd ikke å vente så lenge, og dessuten om det nye innholdet er så bra så kjøper eg den heller på nytt i europeisk utgave (p.s god jul ) Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Til min store overraskelse, inneholdt den siste gaven i kveld Demon's Souls. Yey Såh...noen nybegynnertips? Og (med mindre jeg har oversett det) det finnes vel ikke et "offisielt" Demon's Souls topic? Kan ikke OP likesågodt forandre navnet på dette emnet, det er jo diskusjon om spillet her. God jul! Endret 25. desember 2009 av peasandpeace Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Det viktigste i starten er ihvertfall å plukke opp cling-ring Du tilbringer mesteparten av spillet i soul-form (soulform er ~50%hp), så all ekstra hp er good. Trykk Edit: Noen som vet hvor jeg får tak i soul arrow ? Denne lærer du av en NPC i the Nexus. Trenger 10INT og 10FAITH om jeg ikke husker helt feil. I tillegg må du ha en katalyst(tryllestav?). Du kan finne en i det første tårnet i 2-1. Tok meg litt tid å finne ut hva som trengtes for å bruke spells ja Endret 25. desember 2009 av Martino Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Gamespot kåret nettopp Demon's Souls til Game of The Year, veldig imponerende! Var "bare" 4 PS3 ekslusiver nominert til denne prisen, mot den ene nominasjonen til en 360 ekslusiv tittel (måtte bare få fram dette, 2009 var PS3 sitt år!). Jeg må importere dette spillet snart, selv om jeg ble skremt når jeg såg på en av mine venner spille dette. Han daua hvert femte minutt på den første banen, men tror det er mulig å bli god i spillet Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Gamezone.no har bekreftet at det kommer på lager 31 desember. http://www.gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=40187 Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ja nå som det har blitt GOTY fra Gamespot, så er det vel ikke lenge før alle norske nettbutikker har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå