Gå til innhold

Den Store Demon Souls tråden.


firberblad

Anbefalte innlegg

dustin home selger også spillet for 449 + 99kr frakt så kansje bedre å kjøpe det der?

 

http://www.dustinhome.no/pd_5010335559.aspx?

 

kjøpte det hos dustin home eg, var ikke så alt for gale pris og eg føler meg trykkere med å kjøpe fra en kjent norsk nettbutikk :p

Ja kjøper nok derfra jeg også da, men de har vel 100 kr frakt uansett så da er det greit å kanskje funnet seg 2 spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanvittig bra spill, men relativt vanskelig/utilgivelig til tider :p Er egentlig ikke såå vanskelig som jeg trodde da. Er mer det at ting tar lang tid ettersom du ofte trenger endel forsøk på en level/boss. Bruker 15min for å komme til bossen for så å dø og måtte gjøre alt på ny :/ Første gang jeg kom til towerknighten feks så oneshotta han meg med en gang jeg kom inn. "WTF" tenkte jeg. Tok han på tredje forsøk da, bare passe på å ha masse gress!

 

Har vi en egen tråd for diskusjon rundt spillet, eller har jeg rett i å poste dette her?

Lenke til kommentar

høres utrolig kult ut, blir til tider frustert når spill ikke gjør som eg vil, men er klar for å være åpen for en skikkelig utfordring. håper bare ikke dustin home har veldig lang leverings tid, men med tanken på at det er jul så er det vel kansje det.

 

og eg tror ikke det finnes en egen tråd for demon's soul så dette blir nok rett sted. selvom vi kansje burde hatt en siden denne egentlig går på kjøp av demon's soul :p

Lenke til kommentar

Til min store overraskelse, inneholdt den siste gaven i kveld Demon's Souls. Yey :D

 

Såh...noen nybegynnertips?

 

Og (med mindre jeg har oversett det) det finnes vel ikke et "offisielt" Demon's Souls topic? Kan ikke OP likesågodt forandre navnet på dette emnet, det er jo diskusjon om spillet her.

 

God jul!

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar

Det viktigste i starten er ihvertfall å plukke opp cling-ring :) Du tilbringer mesteparten av spillet i soul-form (soulform er ~50%hp), så all ekstra hp er good.

 

Trykk

 

Edit:

Noen som vet hvor jeg får tak i soul arrow ?

 

Denne lærer du av en NPC i the Nexus. Trenger 10INT og 10FAITH om jeg ikke husker helt feil. I tillegg må du ha en katalyst(tryllestav?). Du kan finne en i det første tårnet i 2-1. Tok meg litt tid å finne ut hva som trengtes for å bruke spells ja :p

Endret av Martino
Lenke til kommentar

Gamespot kåret nettopp Demon's Souls til Game of The Year, veldig imponerende! Var "bare" 4 PS3 ekslusiver nominert til denne prisen, mot den ene nominasjonen til en 360 ekslusiv tittel (måtte bare få fram dette, 2009 var PS3 sitt år!). Jeg må importere dette spillet snart, selv om jeg ble skremt når jeg såg på en av mine venner spille dette. Han daua hvert femte minutt på den første banen, men tror det er mulig å bli god i spillet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...