fiskfisk Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Er det kommet en ny patch? Nvm, var visst nyeste Ps3 updaten. Får se til og update da. ikke som jeg vet. Men jeg har lest at det skall komme en oppfølger. Prosjekt navn: "Dark Souls". Og den første teaseren har vi akkurat fått ut på videoseksjonen :-) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Skal man ta Dark Souls diskusjonen i dette emnet? Endre på emnetittel kanskje, eller lage en egen tråd? Dark Souls hjemmeside. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Kanskje på tide med en egen tråd. Det begynner å bli en del diskusjon rundt spillet. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Jeg synes kanskje det var best med en egen tråd for å holde spillene avskilt, så da laget jeg en tråd. Håper det blir like god debatt der som vi har hatt her i denne tråden. Dark Souls tråden. Førsteposten er ikke så mye å skryte av, men er ikke så mye vi har sett av spillet enda. Endret 22. februar 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå