Jikla Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Kanskje ett litt dumt spørsmål. Men kan man spille 1-1 om igjen etter man har klart den for å få farme souls? Har nettopp bestillt det og regner med at jeg får det i løpet av uka Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kanskje ett litt dumt spørsmål. Men kan man spille 1-1 om igjen etter man har klart den for å få farme souls? Har nettopp bestillt det og regner med at jeg får det i løpet av uka ja Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Bestemt meg for å kjøpe dette spillet nå, men syns det er litt rart at det ikke er kommet en dato for evenutelt EU lansering. Spesielt med tanke på PS3 er sonefri etc. Uansett, det ser jo veldig bra ut Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Bestemt meg for å kjøpe dette spillet nå, men syns det er litt rart at det ikke er kommet en dato for evenutelt EU lansering. Spesielt med tanke på PS3 er sonefri etc. Uansett, det ser jo veldig bra ut Fatter heller ikke det, men om PS3 er sonefri eller ikke har nok ikke noe med det å gjøre. Av en eller annen grunn tror de vel at det ikke vil selge nok i europa. Spill skal jo ikke være vanskelig nå til dags lenger. Men det at den er sonefri gjør jo at man kan importere det. Også kudos til alle norske spillbutikker som importerer det. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har bestilt spillet fra videogamesplus.ca. Hvor lang tid tok det før du fikk spillet ditt, Tailzo? Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har bestilt spillet fra videogamesplus.ca. Hvor lang tid tok det før du fikk spillet ditt, Tailzo? Det tok veldig kort tid. Jeg forhåndsbestilte det, og det ble sendt dagen før lansering. Jeg fikk det i posten 09.10.2009. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nice. Da har jeg det sikkert på mandag Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Herregud så vanskelig dette spillet er. Lenke til kommentar
whaleybros Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Er det så vanskelig at det ikke er verd å kjøpe? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det virker veldig utilgivelig, men jeg må si at det ikke ser så fryktelig vanskelig ut egentlig. Tror det er verdt å kjøpe uansett Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg ender nok opp med å kjøpe meg Demon's Souls når jeg er ferdig med Uncharted og Ratchet & Clank. Det er nok litt brutalt i starten men ser ut som et spill jeg kan like Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Fikk Demon's Souls i dag, som jeg trodde Fikk med bildebok og CD og. Lenke til kommentar
whaleybros Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Fikk Demon's Souls i dag, som jeg trodde Fikk med bildebok og CD og. Mitt ble visstnok også sendt 14/10 eller 15/10, men jeg fikk ingenting i dag grr Fikk du bekreftelse at det var sendt 14/10 eller? Endret 19. oktober 2009 av whaleybros Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, ble sendt den 14. Kan jo hende du får det i morgen da Bare å legge meg til forresten. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Min ble sendt den 14 også. Håper inderlig at jeg får det i morgen. For i morgen har jeg fri Lenke til kommentar
whaleybros Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Et stk Deluxe Edition ramlet ned i postkassa i dag.. inkludert art book og soundtrack Fornøyd med den gitt.. Skal legge deg til Amored når jeg starter med å spille.. Litt opptatt om dagen, så spørs om det må vente til helga.. Gleder meg uansett :-) Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Klart phalanx og red eyed demon uten å dø 1 eneste gang hittil o.O Nå blir det demon farming Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Klart phalanx og red eyed demon uten å dø 1 eneste gang hittil o.O Nå blir det demon farming Det er en av de første gode fiendene både for å farme healing itemer, og grinde xp. Jeg er snart soul level 80. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Er soul lvl 13. Farmer red eye demon. Men har hørt at dersom jeg klarer 1-2 så får jeg en checkpoint der jeg kan drepe 2 til 4 blue eyed demons fortere enn jeg kan farme red eye. Og hva skal til for å ta karen i mausolet forresten? Vente til litt senere ut i spillet? Endret 20. oktober 2009 av Jikla Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Har skaffa meg dette spillet jeg også, og elsker det! Eneste som er kjedelig er å farme, men det er greit nok. Driver med Spiderstones akk nå. Bare 6 shards unna Sticky Long Bow+5 Er det noen med 6 ekstra som vil bytte med meg hadde det vært kos. Har 2 ekstra chunks å bytte med, hvis noen skulle være interessert. Ikke mye, men vanskeligere å få tak i enn shards. Er bare så drittlei den tunellen EDIT: 5 shard mot 3 chunks nå Greide å få tak i de selv Noen som har 6 ekstra chunks med Moonlightstones i steden? Mot 3 Chunks of Spiderstones, i tilfelle Har også 41(!) ekstra shards med Greystone, hvis det er interessant. Soul LVL 56, btw. Til han fyren over (sikkert ferdig med det for lengst ): Det er når du har gjort 1-2, ja. Da kan du gå bakover og ta 2 blue eyed knights bakfra (), pluss 3 archers. Med Ring of Avarice (3-2) får jeg 1316 (ca. 1000 uten) souls per runde. 1 runde tar under 1 min (inkl. loading screens). Han i mausoleum (gudene må vite hva det er på norsk) lar deg sloss om å få Demonbrand, et bra sverd. Han er grei mot deg i starten, men slår hardt (1-hit kill). Få han ned med 25% health og han lard deg ta sverdet. Han lar deg gå løs på seg uten å gjøre noe ned til ca. 50% health. Da klikker han og angriper. Han drepte meg (var Soul LVL 30 ca.) med en gang... Men fikk sverdet. Det er anbefalt og ta han som det siste før siste-boss. Jeg skal ta han på NG+, tenker jeg EDIT2: Har lest om at 4-2 skulle være bra for å farme souls, men dette var over all forventning. Med Pure Black World Tendency og Ring of Avarice får jeg 8271 souls i minuttet. Det koster meg 2 heavy arrows, that's it. Dritbra, nå skal det levles Endret 2. november 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå