Gå til innhold

Den Store Demon Souls tråden.


firberblad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestemt meg for å kjøpe dette spillet nå, men syns det er litt rart at det ikke er kommet en dato for evenutelt EU lansering. Spesielt med tanke på PS3 er sonefri etc.

Uansett, det ser jo veldig bra ut

 

Fatter heller ikke det, men om PS3 er sonefri eller ikke har nok ikke noe med det å gjøre. Av en eller annen grunn tror de vel at det ikke vil selge nok i europa. Spill skal jo ikke være vanskelig nå til dags lenger. Men det at den er sonefri gjør jo at man kan importere det. Også kudos til alle norske spillbutikker som importerer det.

Lenke til kommentar

Er soul lvl 13. Farmer red eye demon. Men har hørt at dersom jeg klarer 1-2 så får jeg en checkpoint der jeg kan drepe 2 til 4 blue eyed demons fortere enn jeg kan farme red eye. Og hva skal til for å ta karen i mausolet forresten? Vente til litt senere ut i spillet?

Endret av Jikla
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har skaffa meg dette spillet jeg også, og elsker det! Eneste som er kjedelig er å farme, men det er greit nok. Driver med Spiderstones akk nå. Bare 6 shards unna Sticky Long Bow+5 :) Er det noen med 6 ekstra som vil bytte med meg hadde det vært kos. Har 2 ekstra chunks å bytte med, hvis noen skulle være interessert. Ikke mye, men vanskeligere å få tak i enn shards. Er bare så drittlei den tunellen :p

 

EDIT: 5 shard mot 3 chunks nå :)

Greide å få tak i de selv :) Noen som har 6 ekstra chunks med Moonlightstones i steden? Mot 3 Chunks of Spiderstones, i tilfelle ;) Har også 41(!) ekstra shards med Greystone, hvis det er interessant. Soul LVL 56, btw.

 

Til han fyren over (sikkert ferdig med det for lengst :p): Det er når du har gjort 1-2, ja. Da kan du gå bakover og ta 2 blue eyed knights bakfra (:whistle:), pluss 3 archers. Med Ring of Avarice (3-2) får jeg 1316 (ca. 1000 uten) souls per runde. 1 runde tar under 1 min (inkl. loading screens).

Han i mausoleum (gudene må vite hva det er på norsk) lar deg sloss om å få Demonbrand, et bra sverd. Han er grei mot deg i starten, men slår hardt (1-hit kill). Få han ned med 25% health og han lard deg ta sverdet. Han lar deg gå løs på seg uten å gjøre noe ned til ca. 50% health. Da klikker han og angriper. Han drepte meg (var Soul LVL 30 ca.) med en gang... Men fikk sverdet. Det er anbefalt og ta han som det siste før siste-boss. Jeg skal ta han på NG+, tenker jeg :)

 

EDIT2: Har lest om at 4-2 skulle være bra for å farme souls, men dette var over all forventning. Med Pure Black World Tendency og Ring of Avarice får jeg 8271 souls i minuttet. Det koster meg 2 heavy arrows, that's it. Dritbra, nå skal det levles :D

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...