Karl_N Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Er anbefalt å skaffe seg en talisman of beats Jeg har prøvd å få tak i denne uten hell, desverre. Leste at den skulle være i 2-2 dersom world tendency var mørk/svart. Har brukt 10 av de steinene som reviver deg, for så å dø like etterpå, men han fyren dukker liksom ikke opp. Husker du hva du gjorde? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Er det meningen man skal drepe den røde dragen i 1-2? Har lest litt om det men jeg tviler en Temple Knight kan gjøre not mot den utenom å bli grillet Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Du kan løpe til det førstetårnet og gå på toppen. Der kan du skyte dragen hvis du sikter manuelt. Du bør ha ca. 200 piler og Long Compound Bow (4-1) Er anbefalt å skaffe seg en talisman of beats Jeg har prøvd å få tak i denne uten hell, desverre. Leste at den skulle være i 2-2 dersom world tendency var mørk/svart. Har brukt 10 av de steinene som reviver deg, for så å dø like etterpå, men han fyren dukker liksom ikke opp. Husker du hva du gjorde? Du dør i 2-x, ikke sant? Du må forresten returnere til Nexus for at WT skal oppdatere seg Jeg har 2, men tviler på at vi har så lik level at du kan få den Endret 29. januar 2010 av King of Universe Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg klarte den colossussen lett idag, takk for hint men jeg leste den nå nettopp Og jeg fant den tryllepinnen som jeg kaller den så jeg kan få brukt spells Har spilt ca 13 timer siden jeg fikk det og er helt hekta! I noen av dem timene har jeg farmet souls og livpakker Lenke til kommentar
Karl_N Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Du må forresten returnere til Nexus for at WT skal oppdatere seg Det var denne detaljen jeg ikke var klar over, så nå gikk det med en gang. Jeg kom meg nettopp opp til soul level 73, hvor langt har du nådd? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Hvordan er rekkefølgen man gjør spillet forresten? Det er vel opp til en hver men har lest at det er anbefalt å gjøre 1-1 2-1 3-1 4-1 5-1 1-2 2-2 osv. Noen som vet? EDIT: Fikk hevn på Red Eye Knight i 1-1 nettopp. Jeg lurte han til et rom og ventet på at han skulle snu og gå tilbake for så å angripe han bakfra og få inn rundt 150 damage. Han gikk ned etter 4-5 ganger og 2400 souls er mine etter hvert run ^^ Endret 30. januar 2010 av Fenix Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg vil anbefale 1-1 og 1-2, så hele 2-x, hele 4-x, hele 3-x, hele 5-x så resten av 1-x Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Den er grei Er det noen måte Temple Knight kan gjøre noe med dragen? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Du kan løpe til det førstetårnet og gå på toppen. Der kan du skyte dragen hvis du sikter manuelt. Du bør ha ca. 200 piler og Long Compound Bow (4-1) Lenke til kommentar
Karl_N Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Kom til en boss som faktisk kunne senke soul level hos meg, noe som gjorde at jeg gikk fra 73 til 70. Den var litt kjip . Blir nok å vente med den til jeg er god nok til å ta han litt kjappere. Som om ikke det var nok så hadde jeg også over 100k souls da jeg ble slaktet. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Skiftet til Royal. Mye gøyere å ta dem fra ranged . Er det noe bra jeg kan få for demon soulen til Phalanx eller bør jeg bare bruke den å få 1,5k souls? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Du kan lage et spyd som ødelegger armor og weapons. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Kan noen gi meg et litt dypt svar på åssen type spill demon souls er? så anmeldelsen på gametrailers og virker intressant, men vil ikke gå på et bomkjøp. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Er som sagt mye vanskeligere en flere RPG spill der ute, mer taktikk her og selve spillet er lengre en for eks Mass Effect 2 viss man skal ta et eksempel Ville kalt det hack and slash RPG fordi du som styrer hva du gjør, du står ikke å ser på som WoW, Dragon Age Origins og andre Har spilt det spillet i 16 timer og er enda ikke lei, blir jo bare mer og mer hekta. Men viss du driter deg ut og du mister horder av souls du har samlet så pass sinnet ditt. Spillet er vanskelig til tider, det har jeg erfart Du må ha ro og bevege deg taktisk For meg så er spillet verd alle penga! Endret 1. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Survival Horror Hack 'n Slash (ikke a lá GoW, må tenke først) RPG, uten historie. Ikke noen sørlig dyp analyse, men allikevel. Angående bomkjøp; Ble Gamespots GOTY for en grunn Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Tar meg en sjans på demon souls, ser ufattelig fett ut:) bestillt fra vgp Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hadde siklet på dette LENGE, og fant nettopp Deluxe edition brukt på Gamestop til 299(!!!) Spilt ca 2 timer nå og dette er meget fett! Er det bare å kjøre på, eller bør man lese karakterbygge-strategi guides og lignende for at man skal komme noen vei? Har jo hørt mang en historie om dette spillets vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg leste ingen karakterbygge guider som du kaller det Er på NG+, men har SL sekshundre og noe på en soldier så alt ble fryktelig kjedelig. Tror jeg skal starte på nytt, men usikker på hva jeg skal starte med. Har aldri likt magi og buer, så blir kanskje en TK. Vurderer en Theif, bare for å finne ut hvor hardcore det blir. Uansett, å få alle troféene på dette spillet kommer til å ta en halv evighet! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Dette spillet fortjener virkelig mer snakkis om spillet, har spilt over 20 timer og er enda ikke lei! Er vel Soul Level 40-50 , men hver oppgradering med magi å slikt kommer på 11000 souls, jeg får bare farme videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå