Espenooop Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hva mener du med andre skikkelser? Spiller begge 1 spiller bare at de kan se hverandre? I så fall, er det en direkte co-op mode i spillet hvor man spiller i samme verden og dreper de samme tingene? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Jeg fant dette fra wikipedia, Isopor: When connected to the PlayStation Network, online play is integrated into the single-player experience. Throughout levels, players can briefly see the actions of other players as ghosts in the same area that may show hidden passages or switches. When a player dies, a bloodstain can be left in other player’s game world that when activated can show a ghost playing out their moments, indicating how that person died, potentially helping the player avoid the same fate in advance. Players can also leave messages on the floor that can also help others such as forewarning safe or hostile positions, trap locations and tactics against enemies or bosses, among general comments.[12] When playing with other players, co-operative play allows up to three characters team up in the host’s game world where visiting players appear in soul form that can only be returned to their bodies when a boss is defeated. In competitive play, players can invade a player’s adventure as a Black Phantom to engage in combat with the host player. If the Black Phantom kills the host, they can be returned to their body in their own game whereas if killed themselves, the host gains a portion of the Black Phantom’s souls. Jeg bestilte endelig spillet idag. Mass Effect 2 kommer jo neste uke så som det Sci-Fi fanen jeg er så må jeg selvsagt plukke opp det også. Det blir mye RPG på meg de neste ukene ^^ Endret 25. januar 2010 av Fenix Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Likte ikke Mass Effect noe særlig, men kanskje toeren fenger bedre Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Der var spillet sendt, ble sendt igår så jeg håper på å få det imorgen eller på torsdag, gleder meg noe helt enormt :D Lenke til kommentar
Karl_N Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Får håpe du mestrer vanskelighetsgraden bedre enn meg. De siste 2-3 dagene har jeg spilt de samme 20 minuttene gang på gang, uten noe fremgang. Greit nok at det skal være vrient, men jeg syns de har lagt lista litt for høyt. :o Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hvor er du? Kanskje alt du trenger er noen hint Jeg synes ikke spillet er så vanskellig egentlig. Du tåler veldig lite, men det er det eneste. Greier du å få opp skjoldet, eler drepe fienden får han når deg, er mye gjort Endret 26. januar 2010 av King of Universe Lenke til kommentar
Karl_N Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Er i 4-2, rett etter å ha drept Adjudicator. Jeg kommer meg et stykke, til etter å ha drept to "gullskjelett". Deretter går jeg inn i et huleområde med flere av de nesten-usynlige fiendene pluss et par menn med ljå. Sliter bl.a. med den lysstrålen som de førstnevnte sender ut. For litt siden kom jeg meg endelig forbi denne delen , og endte opp i en hule som var delvis oversvømt. Der levde jeg i ca. 12 sekunder før et lys eksploderte rett foran meg. Jeg ser nå at det i grunnen var litt vanskelig å forklare dette på en forståelig måte , men du kjenner deg kanskje igjen? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jada, Det er ganske vanskelig der. Er du i hulene er du like ved bossen. De hvite greiene som eksploderer kan blokkeres helt med Purple Flame Shield. Prøv å ikke dett ned i vannet, de sneglene tåler dritmye, De møkkafolka som skyter lys vil jeg anbefale å skyte med piler, eventuelt løpe fra dem. Dreper du de som skyter lys respawner de om litt, så du bør skynde deg. Lenke til kommentar
Karl_N Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Purple Flame Shield fungerer tydeligvis til ganske mye Skal gjøre nok et forsøk senere i dag, så får jeg håpe det går bedre. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Kan må sånne kule armor til din mann, har sett noen heftige armorer oppe i Nexsus i den øverste etasjen Spilte igår nesten 4 timer i strekk, er helt totalt hekta, men låner spillet av broren min enda, bedre en ingenting . Sier til meg selv alltid med dette spillet: okei en gang til må samle mer Souls. Jeg har sett mangen tragiske deaths selv i Boletaria Palace, dem dør jo av de første fiendene haha, jeg har ca 90 livpakker til nå og ser ut som jeg klarer meg. Drepte også den slimbossen veldig enkelt, brukte ikke hints i det hele tatt Endret 27. januar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Karl_N Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg kom meg forbi 4-2 for ikke lenge siden, endelig . Det tok sin tid, men da blir det også desto morsommere når det først går. Lurer på en liten ting til. Når jeg skal oppgradere statsene mine, så ser jeg at det er noe som heter MP, Miracle Power og Magic Power. Hva er forskjellen på disse? Regner med én av dem er lengden på den blå baren i HUD'en... Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Får jeg lov til å skryte over at jeg har klart alle sjefene frem til edderkopp bossen uten å dø og uten hints? :s Dødde 1 gang på edderkopp bossen og det var det. Har ikke hatt så mye tid til demons soul i det siste, blir sikkert vanskelig å plukke opp igjen :/ Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Nei! Det får du ikke lov til Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg sliter litt med den store bossen etter du har møtt den svarte bæsjeklumpen, den digre fu**, minner meg om en kolossuss... Jeg får vel bare samle litt souls imens og gjør mannen min bedre Jeg valgte Knight, men kan jeg bruke spells? I så fall hvor mye magic skill må jeg har for å bruke for eks Cloak jeg kjøpte? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Jeg gikk for Temple Knight selv. Ble slakta av Vanguard og sent til Nexus, etter det gikk jeg til Boletarian palace, ble slaktet tre ganger av en syk kar som tok meg på 1 hit. Så tok jeg den andre veien (den som inneholder dragen) og her sitter jeg. Noen klassen som anbefales som er lette å håndtere? Temple Knighten sin Halberd er jo nytteløs i trange plasser hvor den blir stoppen av veggene. Ellers så virker dette som et strålende RPG! EDIT: Hvordan får jeg livet mitt til fult igjen forresten? Låst på 50% etter jeg døde :3 Endret 29. januar 2010 av Fenix Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Var Temple Knight selv, funka bra (Det er meningen å bli drept av Vanguard ) Han som tar deg på 1 hit, har han rød "øyne"? Hvis ja, går du feil vei. Du skal forbi en med blå øyne. Du får fullt liv når du dreper en boss eller bruker en spesiell stein (kalt ephermal eyes, eller noe sånt). Like greit å være i Soul Forum, du er mye stillere. Med Thief's Ring hører ikke fienden deg i det hele tatt. Du tåler uansett så lite at lite liv egentlig ikke betyr så mye. Bruk cling ring (er i 1-1) for mer liv Jeg sliter litt med den store bossen etter du har møtt den svarte bæsjeklumpen, den digre fu**, minner meg om en kolossuss... Jeg får vel bare samle litt souls imens og gjør mannen min bedre Jeg valgte Knight, men kan jeg bruke spells? I så fall hvor mye magic skill må jeg har for å bruke for eks Cloak jeg kjøpte? En lett måte er å gå opp på det øverste nivået, drepe alle med crossbow, og så skyte Tower Knigh med piler. Når han fjerner skjoldet for å kaste spydet så skyter du han, og dodger prosjektilet hans. Burde bare ta et par min Får å bruke spells må du ha en catalyst. Har du det? (For mirascles må du ha en talisman. Er anbefalt å skaffe seg en talisman of beats, da denne kan bruke både spells og miracles ) Endret 29. januar 2010 av King of Universe Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Er Vanguard den aller første bossen du møter når du nettopp har startet en ny karakter? For jeg ble drept av en sånn svær fyr og ble sendt til Nexus og nå har jeg halvt liv og store problemer med å klare noen ting som helst. Jeg logget meg inn på nettverket her i går King of Universe og godtok venneforespørselen din. Leeenge siden jeg har vært inne på nettverket skjønner du, så om du trodde jeg har ignorert deg så er ikke det tilfelle. Jeg planlegger å prøve meg igjen på spillet etter jeg er ferdig meg Dragon Age. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det er en Red eye knight på vei til en optional boss som drepte meg, men jeg har gjort hele Botaria palace utenom den delen. Hvordan kommer jeg videre? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Du må åpne porten til bossen. Det er en spak du må dra i i tårnet rett etter der en en lang vegg med masse fiender. Porten til bossen er like ved starten av 1-1. Den optional bossen greier du ikke før helt på slutten av spillet Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Takk King, gikk fort siden sideporten allerede var åpen. Phalanx på første try hvis det er noe å skryte av. Brukte 2 av de drikkene som gir flamme på våpenet og en masse ting som gir deg liv ^^ Veldig gøy. Dragen er tilbake også ser jeg, i full fyr å flamme -.-' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå