Gå til innhold

Den Store Demon Souls tråden.


firberblad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var soul lvl 140 ca når jeg begynte på NG+. Bruk magi på phalanx, det går tvers igjennom skjold. De greiene rundt han døde på 2 treff fra Soul Ray, så da bare kjørte jeg på med spydet. Mista liv en gang, men gikk på første forsøk :)

Du kan også kaste fire bombs på han, mener å huske at han er svak mot flamme :)

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Soul lvl 614 ;)

 

Dæven døtte :p Hvor mange ganger har du runda spillet?

Jeg er på 160 nå. Skal opp til 170 ca. så skal jeg videre i spillet :)

 

Skal innrømme at jeg benyttet meg av glitchen i spillet :rolleyes:

Hadde vel ca. lvl 50 før. Så det blir nok å starte på nytt og spille fair ;)

Holder på med NG+ forresten.

 

Hvilken klasse er du? :)

Lenke til kommentar

For å være ærlig, hvor skal jeg gå etter jeg har drept Phalanx? er bare soul lvl 13, prøvde meg i Tunnels, men har bare mail breaker som piercing våpen. Spiller som Wanderer hvis noen lurer.

edit: er en stund siden jeg har spilt nå, ble ganske pissed da en haug med wolves kom og drepte meg, eller nærmere sagt, den siste av de drepte meg <_<

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Skal innrømme at jeg benyttet meg av glitchen i spillet :rolleyes:

Hadde vel ca. lvl 50 før. Så det blir nok å starte på nytt og spille fair ;)

Holder på med NG+ forresten.

 

Hvilken klasse er du? :)

Er Temple Knight. Var praktisk å kunne heale på første banen, i tillegg til å kunne bruke evacuate tidlig :)

Hvilken glitch? Den med Fat Minister i 1-3?

 

 

For å være ærlig, hvor skal jeg gå etter jeg har drept Phalanx? er bare soul lvl 13, prøvde meg i Tunnels, men har bare mail breaker som piercing våpen. Spiller som Wanderer hvis noen lurer.

edit: er en stund siden jeg har spilt nå, ble ganske pissed da en haug med wolves kom og drepte meg, eller nærmere sagt, den siste av de drepte meg <_<

Det skjedde med meg første gangen også... Du bør bruke Winged Spear, da kan du være beskyttet bak skjoldet, men samtidig angripe ;) Det ligger en på første delen av muren der den røde dragen puster på deg (på vei til 1-2 bossen, altså). En god bue du bør skaffe deg er i 4-1, Compound Long Bow. Den kan oppgraderes til den beste i spillet, men er også den beste du kan få tidlig i spillet. Et bra skjold er Purple Flame Shield. Det er under halen til den rød dragen i 1-1. Hvis du dreper han i 1-2, kan du trygt gå frem og hente den. Har du alt dette burde du greie deg. Det er fortsatt de våpnene jeg bruker i NG+ (riktignok oppgradert, men allikevel).

 

Hvis du greier Tower Knight (bossen i 1-2, ikke så veldig vanskelig), kan du gså farme souls hvis du trenger å levle. Bare start på 1-3, og løp bakover. Da kan du ta backstab på de 2 Blue Knights, noe som gir rikelig med sjeler :) Greier du 4-1, er starten av 4-2 enda bedre (Har skrevet om den før, bare les tråden :))

 

Jeg vil anbefale å gjøre ferdig 1-2, så gå til 2-1 og gjøre hele 2-x. Deretter 4-x, 1-x, 3-x så 5-x. Omtrent sånn jeg gjorde det :)

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Glitchen hvor man lager to karakterer og tar selvmord med den ene, loader den andre og tar å henter soulene, loader tilbake, henter soulene, loader, tar selvmord og loader og henter soulene osv.

Anbefales ikke, siden alt blir easymode og kjedelig;)

 

Startet selv med en Tmp knight :)

Lenke til kommentar

Du får nyte selvtilliten til du kommer til neste boss :rolleyes:

 

Den neste gikk ganske greit, faktisk. Dragon God var den visuelt kuleste til nå, men den var overkommelig å nedkjempe.

 

Jeg prøvde meg deretter på å fortsette på world 1 i området etter Tower Knight, men der fikk jeg skikkelig bank gang på gang :cry: .

Lenke til kommentar

Du får nyte selvtilliten til du kommer til neste boss :rolleyes:

 

Den neste gikk ganske greit, faktisk. Dragon God var den visuelt kuleste til nå, men den var overkommelig å nedkjempe.

 

Jeg prøvde meg deretter på å fortsette på world 1 i området etter Tower Knight, men der fikk jeg skikkelig bank gang på gang :cry: .

 

 

Au da ;)

Dragon God er for enkel, litt synd med tanke på hvor stor og stilig den er. Kunne ha vært en epic bossfight :whistle:

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg en som spiller mye consol spill, jeg bestillte demons souls for litt over en mnd siden

Og det kom i postkassa mi sist uke en gang

 

Og i går åpnet jeg plastikken og starta det og fikk en time med spilling før jeg la meg, veldig kjekt spill

litt lett i starten som Thief men over alt et veldig kjekt spill, jeg sprang over en bru og inn i et slott i går og one shota alt med riposte attack

 

kom meg veldig langt inn og før jeg fikk litt for mange på meg, pluss en som kasta flammer i ryggen og en over meg

 

Skal se om jeg ikkje prøver meg igjen i dag og

Det her spillet har faktisk fått meg til og bruke min PS3 for første gang siden sommern

Lenke til kommentar

multiplayeren er slik at du kan se skikkelsene til andre spillere som spiller bare at de forsatt spiller i sitt eget spill også kan man legge ut beskjeder på gulvet som andre kan lese for å advare dem mot feller, finder, skatter og slikt.

du har også en online funksjon som gjør at visst man dør så ligger det blodstains etter deg hvor andre kan se dine siste sekunder før du dør.

 

bortsett fra det så har man sånn at man kan summone en spiller inn til din verden hvor han/henne kan hjelpe deg, men du kan ikke kommunisere med personen også til slutt har man sånn at man kan invadere andres spill og drepe dem.

 

så det var vel kort forklart det man har der :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...