dor123 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 er ganske sikker på at de ikke gjør det siden spillet egentlig ikke er gitt ut i europa. så det må nok bestilles over nettet. med mindre eg tar helt feil då. Vi satser på at du har riktig vi,slipper jeg og dra ut takk for raskt svar Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Jeg så den vanlige utgaven av Demon's Souls på Platekompaniet på Sandvikasenteret før jul. Husker ikke hva prisen var. Endret 6. januar 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 På Platekompaniets nettsider blir det solgt for 600kr. Er nok det samme i butikk, selvom det er lite sannsynlig at du finner det. Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg ser at mange har kjøpt det spillet fra den siden her fra videogamespluss.ca Prisen er 400, så det er relativt billig. Men hva skjer med toll osv da ? Det er jo over 200 kr grensen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg betalte ikke toll på min pakke. Pussig... Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg betalte ikke toll på min pakke. Pussig... VG+ er litt av og på. Av og til så ryker forsendingene i tollen og av og til sklir de gjennom. Jeg har fått litt forskjellig. Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Oja, så da burde jeg hvertfall ikke satse på det. Det kan jo bli mye mer en 400 kr. Pussig, var det mange som kjøpte fra den siden. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Du melder bare i fra til vgp at de må sette en lavere pris på pakken. Jeg sendte de en mail om dette og det var ingen problemer for de å gjøre det. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kjøp fra Ebay, får spillet til ca. 280,- ink. frakt Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Må bare si at følelsen jeg får av å spille Demons Souls har jeg ikke hatt på lenge! (positivt ment) Må være obs på hva som lurer bak hvert hjørne, man er liksom aldri helt safe, og det er ganske pirrende. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg ser at mange har kjøpt det spillet fra den siden her fra videogamespluss.ca Prisen er 400, så det er relativt billig. Men hva skjer med toll osv da ? Det er jo over 200 kr grensen. VGP merker pakken de sender med Gift: Toy Game 20$ så med mindre pakken din blir stoppet i en rutine sjekk i tollen så betaler du ikke noe ekstra, fikk min pakke i posten i dag, betalte ikke noe ekstra. er det ikke ting som koster 200kr+ som må tolles på? synes å huske det fra ett sted... uansett, enten sparer du ett par hundrelapper på å bestille fra VGP eller så må du punge ut ca akkurat det samme som hvis du skulle bestilt en fra platekompaniet o.l. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Tollgrensen er 200,- eller 1000,- hvis pakken er merket som gave. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 phew, da var Demon's souls gjennomført første gang. Bare å brette opp armene og fortsette regner jeg med. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Runda det for første gang i dag jeg også 69 timer og 57 min tok det... Regner med at de neste går (mye) raskere. Har gjort alt tendency greier jeg skal nå, så er bare å kjøre i gjennom for å få demon sjeler Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg sendte deg mld, angående om dere setter verdi : 200 kr. De sa at de gjør det. "Yes we mark the parcel as a gift and the value at $20CAD. " Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) EDIT2: Har lest om at 4-2 skulle være bra for å farme souls, men dette var over all forventning. Med Pure Black World Tendency og Ring of Avarice får jeg 8271 souls i minuttet. Det koster meg 2 heavy arrows, that's it. Dritbra, nå skal det levles På NG+, med Soul Thirst, gir dette meg 24795 souls. Riktignok med 3 heavy arrows, men allikevel EDIT: Er forresten 1 hakk unna Pure Black Character Tendency, mulig dette påvirker det. Jeg har i hvert fall mindre liv, så mulig annet er justert også. Men uansett, her går det unna Trenger bare å gå runden 6 ganger, så kan jeg levle (Soul LVL 148 nå ) Endret 16. januar 2010 av King of Universe Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Hva synes dere om spillet? Demon's Souls er nemlig på gamestop tilbud nå. Det vil si at jeg kan kjøpe det for ca. 180 kroner. Er det verdt det? Edit: Spillet kommer på xbox, ikke sant? http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=6245&view=findpost&p=264709 Endret 16. januar 2010 av Error Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er vel Sony som eier lisensen på spillet, så det kommer nok ikke på 360 i nær fremtid. Og ser ikke Demons Souls på det Gamestop Tilbud bilde du linker til dessverre. Men, hvis du er mann nok, er Demons Souls en god grunn til å skaffe seg en PS3 Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Oh, du kødder. Står selvsagt Dantes Inferno der >_< Liten feil fra min side der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå