Gå til innhold

Den Store Demon Souls tråden.


firberblad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser at mange har kjøpt det spillet fra den siden her fra videogamespluss.ca

 

Prisen er 400, så det er relativt billig. Men hva skjer med toll osv da ? Det er jo over 200 kr grensen.

 

VGP merker pakken de sender med Gift: Toy Game 20$ så med mindre pakken din blir stoppet i en rutine sjekk i tollen så betaler du ikke noe ekstra, fikk min pakke i posten i dag, betalte ikke noe ekstra.

 

er det ikke ting som koster 200kr+ som må tolles på? synes å huske det fra ett sted...

 

uansett, enten sparer du ett par hundrelapper på å bestille fra VGP eller så må du punge ut ca akkurat det samme som hvis du skulle bestilt en fra platekompaniet o.l.

Lenke til kommentar

EDIT2: Har lest om at 4-2 skulle være bra for å farme souls, men dette var over all forventning. Med Pure Black World Tendency og Ring of Avarice får jeg 8271 souls i minuttet. Det koster meg 2 heavy arrows, that's it. Dritbra, nå skal det levles :D

På NG+, med Soul Thirst, gir dette meg 24795 souls. Riktignok med 3 heavy arrows, men allikevel :D

 

EDIT: Er forresten 1 hakk unna Pure Black Character Tendency, mulig dette påvirker det. Jeg har i hvert fall mindre liv, så mulig annet er justert også. Men uansett, her går det unna :D Trenger bare å gå runden 6 ganger, så kan jeg levle (Soul LVL 148 nå :))

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...