Gå til innhold

Den Store Demon Souls tråden.

firberblad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er utgitt Asia og USA (i dag, vel?). Ingen info rundt en EU release. Hvertfall ikke av det jeg har fått med meg.

Har en kompis som skla til Las Vegas i desember, så han skal få lov til å kjøpe Demon's Souls og God of War Collection til meg :)

Lenke til kommentar

700kr fra platekompaniet er ganske dyrt egentlig med tanke på hvor svak dollaren er.

Når jeg importerte blazblue, selv med ekspress frakt på 25$, kosta ikke spillet mer enn litt over 80$ eller 500~kr.

Importer selv så sparer man lett noen hundrelapper.

Lenke til kommentar

Jeg kan skrive litt nå.

Positivt:

+Dodging, løping, angrep, ect. Alle bevegelser føles veldig riktig ut, og de har "tyngde".

+Jeg har sett noen helt sinnsyke fiender allerede

+Lyden av vind, fiender som gjemmer seg bak murer, og følelsen av å ha havnet i helvete lager en enorm suspens

+Jeg er allerede hekta på å samle souls for å levle opp. Jeg kan velge HELT selv hva jeg vil bruke de på. Våpen eller alle mulige slags stats.

+Det er så gøy å sloss!!

+Jeg kan gå tilbake til forrige levels, og finne nye veier. Det ble en veldig artig opplevelse.

Negativt:

-Når du dør, mister du oppsamlede souls og starter helt på nytt av brettet. I begynnelsen av spillet, før jeg kunne bruke souls til å levle opp, mistet jeg tilogmed xpen min. Men gleden var desto større når jeg fullførte første brett, og fikk brukt opp souls så jeg slapp å stresse med det...

- Fiendene blir tilsynelatene nesten vektløse etter de dør(?) Du kan sparke de bortover som tøydokker

Har unngått å koble meg online. Jeg er for pyse ennå....

Endret av Tailzo
Lenke til kommentar
-Når du dør, mister du oppsamlede souls og starter helt på nytt av brettet. I begynnelsen av spillet, før jeg kunne bruke souls til å levle opp, mistet jeg tilogmed xpen min. Men gleden var desto større når jeg fullførte første brett, og fikk brukt opp souls så jeg slapp å stresse med det...

Det stemmer ikke helt.. hvis du dør 1 gang, så har du muligheten til å finne "liket" ditt igjen og få tilbake alle souls du mister. Dersom du dør på nytt før du kommer frem dit derimot.. da er de borte.

Om det er negativt eller ikke kommer litt ann på. I mine øyne er det kult, ettersom man sitter med en veldig spesiell følelse når man spiller dette spillet. Man er rett og slett uberforsiktig og livredd for å dø.

Utrolig bra spill i hvertfall og ulikt noe annet i markedet i dag. Det er brutalt og du kan bli frustrert som f, men når det har fått kloa i deg, så er du hekta.

Endret av Zealow
Lenke til kommentar

Jeg er også nysgjerrig på online-aspektet, spesielt siden det virker å være delvis integrert i enspiller-delen (man ser f.eks. "spøkelsene" til andre i samme region som spiller solo samtidig, man kan se andre spilleres dødsøyeblikk og slik få hint om hva man må gjøre for å lide samme skjebne, osv). Jeg har skjønt at spillere i N.Amerika spiller på dedikerte servere som ikke "snakker" med serverne til asiatiske spillere. Hvordan blir det for oss eruopeere, havner vi automatisk på amerikanske servere, eller ingen i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...