Craxmerax Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 I dag skulle jeg installere windows 7 på nytt i en partisjon (den jeg hadde før var 32bit) Så jeg tok en partisjon av lokal disk© og så satte jeg den som aktiv. Det virker som om ikke pcen likte det helt.. Når jeg prøver å boote som kommer det at bootmgr ikke er der. Trykk ctrl alt delete for omstart. HVA GJØR JEG?? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har en kompis med samme problem. Hans løsning: trykk ctrl-alt-del 100000000 ganger, det funker tilslutt (faktisk). Aldrig skru av datan din! Det er slik han gjør det, trist men sant. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen måte jeg kan formatere hele skiten?? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, innstallere på nytt men velg avansert eller no sånt og slett alle partisoner og lag så mange nye som du vil. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Kan jeg gjøre det mens jeg er på installsjons cden til vista?? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja er en funksjon som følger med instalasjons diskene, så skal være der. Er i allefall slik jeg gjorde det, jeg reinstalerte hele pcen og la in partisjoner med engang, den trengte å reinstallers dog. Du kan finne programmer som hjelper deg med å partisjonere HDD'n. Husker ikke navn så får ikke akkurat hjulpet deg der. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har en cd med android og en minnepenn med fedora, men på fedora stod det at jeg ikke kunne formatere fordi jeg ikke hadde rettigheter. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja er en funksjon som følger med instalasjons diskene, så skal være der. Er i allefall slik jeg gjorde det, jeg reinstalerte hele pcen og la in partisjoner med engang, den trengte å reinstallers dog. Du kan finne programmer som hjelper deg med å partisjonere HDD'n. Husker ikke navn så får ikke akkurat hjulpet deg der. Jeg gjorde det og formaterte fra setup, jeg fikk installert og kom inn på windows.. jeg trodde alt var normalt nå.. Jeg lasta ned en skjermkorts driver og måtte restarte og da ville ikke windows boote lengre.. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Problem løst. Alt funker som det skal nå ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) - glemte og trykke "f5" før jeg svarte. Fanen hadde vert oppe en stund. EDIT: hvordan klarte du og løse det? Endret 7. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Satte inn vista dvden, trykke på avansert når jeg kom til installering, så trykke jeg på den stasjonen jeg ville ha det på og deretter trykka jeg på et eller annet som jeg ikke husker navnet på under til høyre og kunne trykke formater.. Deretter var det plankekjøring Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Åja, trodde du ordnet problemet uten formatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå