Xp3ri3nZ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei fikk xbox 360 får en måned siden, og fant ut at nå var det på tide å koble til headsettet som følgte med eliten! Men ledningen er jo bare 1 meter max! Eg må mangle en skjøyd elle noe? Det kan da ikke ver seriøst? Må jo sitte med xboxen i fangen visst eg skal få dette til å fungere! Eg tror ikke dette her stemmer! Går ikke an å ver så kortenkte at dei har lagt med et headsett som er 1 meter? Hvem sitter så nærme tven? Har en 47 tommer tv så det er rett å slett ikke muligt! Prøvde å google dette men ser ingen andre som har problem, Det må vere noe eg har oversett eller? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hehe, den er bare 1 meter lang fordi at du skal plugge den inn forran på kontrolleren og ikke i selve Xboxen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 djing0 har rett. Headsettet plugges i kontrollen, ikke konsollen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Å putte headsettet inn i xboxen hjelper ikke så mye du Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) AAA GENIALT begynnte virkeligt å lure om eg sko sitte inne i tven! Hadde seriøst blitt svaksynt av å sitte sånn hehe! Tusen Takk får kjappe svar! Fikk det til med en gang nå! Kikka litt til å begynne med på kontrollen men tenkte nei det kan ikke ver den siden den er trådløs! Men der tok eg feil gitt! ThanXxx Var også inne her og såg Microsoft Xbox support Headsett stod ingen ting om det der heller! Endret 6. oktober 2009 av xp3ri3nz Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nå sto faktisk dette der: # Sett inn headset-kontakten på 2,5 mm i porten bak på spillkontrolleren. De bommet med at kontakten er på fronten av kontrollen, men det er nå bare detaljer. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tror nok du er en av få som har slitt med dette ja gitt Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) håper ikke han har enorm lang hals og skikkelige lange armer da. Da kunne det blitt søksmål mot microsoft , nei glem det vi er jo i Norge nå. Tror denne posten må klistres helt øverst her i microsoft forumet itilfelle noen plages med disse headsetta. Det fins jo noen trådløse også.....passer kanskje ikke helt for folk med gigantiske ører. Endret 6. oktober 2009 av 530xd Lenke til kommentar
CFS1987 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 I væreste tilfelle har kan du kjøpe trådløst headset. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Dette var sykt merkelig, haha, aldri hørt om noe lignende. Sikker på at du ikke burde kjøpe deg en bok om "common sense" ? Edit: Når får jeg kortet a? 1 meter langt kort holder ja Endret 6. oktober 2009 av Joantheman Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Takk for en god latter Lenke til kommentar
kayennefetter Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hahahahahahaha! Priceless Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hahaha!Aldri hørt om lignende,bra du fant det ut da Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Haha dette må inn i Hall Of Fame Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hehe. Fortjener sticky denne, ja! Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hahahaha, priceless ja! Thumbs up for sticky Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 hvem var korttenkte, sa du? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Trådstarter har fått svar på spørsmålet sitt, og denne tråden har dermed utspilt sin rolle. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg