DanielP Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Lurte på hvordan jeg skiftet på transparenten på menyer i fluxbox? Lurte også på hvordan jeg skifter farge på fonter. Bare det jeg kommer på for nå. Har også installert BitchX, men vet ikke hvordan jeg starter det :oops: Kan noen fortelle meg Takker for hjelpen DanielP :wink: Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Lurte på hvordan jeg skiftet på transparenten på menyer i fluxbox? Lurte også på hvordan jeg skifter farge på fonter.Bare det jeg kommer på for nå. Har også installert BitchX, men vet ikke hvordan jeg starter det :oops: Kan noen fortelle meg Takker for hjelpen DanielP :wink: Fluxbox støtter ikke transparente menyer (dvs betaversjonen støtter det). Ang BitchX så vil jeg for det første si at du burde installere irssi i stedet, men for å starte bitchx så kjører du xterm (eller aterm, Eterm, whatevah), og skriver inn bitchx. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 ./BitchX i bitchx dir'et Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå