ismo2009 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Alle vet at Gamestop.no har gode tilbuder på spill,da lurer jeg på om det er lurt og bytte LBP og rainbow six vegas mot uncharted 2 limited edition?. Jeg liker ikke rainbow six veags i det hele tatt og LBP theme sangen som gjør meg trist . Jeg spiller ikke LBP mye siden det er litt rar online på det. Da tenkte jeg det var lurt og ha seg uncharted 2 istedenfor LBP og Vegas Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vell er jo nesten som du allrede har svaret på ditt eget spørsmål og utifra de opplysningene som du har kommet med så bytt i vei, ikkeno å vente på. Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvordan bytter man spill? Er det sånn at jeg må inn til Oslo eller annen stor by der de har en butikk, eller sender jeg spill inn så sender de det spille jeg bytta imot? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har ikke Gamestop her nord, men er 99,9% sikker på at man må til butikken for å bytte. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Må nok bytte det inn i butikk.. Ellers siterer jeg meg selv på hvordan man skaffer Uncharted 2 til kr. 179,-: Selv forhåndsbestilte jeg det fra Gamestop for den nette sum av kr 179,-. Kjøp NHL2K7 og Beowulf fra Cdon for 74,50 pr. stk + 29 kr frakt(det står 89, men akkurat disse to spillene får du for 74,50, prisen endres når begge spillene er lagt til i handlekurven). Vent på spillene (2-5 arbeidsdager), og stikke ned på Gamestop og bytt dem i Gamestops forhåndsbestillingstilbud der man bytter inn 2 spill + 1 kr. Stikk så ned på Gamestop og hent Uncharted 2 den 14. oktober! Merk: Gamestop-tilbudet kan bare benyttes frem til dagen før release (13. oktober), så du kan jo ha skikkelig uflaks og først få dem den 14. Gamestop har også en ekskluderingsliste som de kan endre på, så er du obs på det. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er forøvrig ikkje limited edition dei har det innbyttetilbodet for, det er kun den vanlege utgåva. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det tror jeg da Er jo den som er på plakaten dems. Limited edition, 1 kr når du bytter inn 2 spill osv Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Det tror jeg da Er jo den som er på plakaten dems. Limited edition, 1 kr når du bytter inn 2 spill osv Er nok bare det vanlige spillet, for det er begrenset opplag av LE. Men ser flere butikker selger LE og vanlig utgave for samme pris, så er man tidlig nok ute det godt hende du får spesialutgaven uten mellomlegg. Edit: Og den informasjonen har jeg fått ved å snakke med ei av de ansatte hos Gamestop i Lillehammer. Bastabom:P Endret 8. oktober 2009 av Pesico Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det står klart og tydelig på plakaten deres: Bytt inn 2 spill, gi oss 1 kr, få Uncharted 2 LIMITED EDITION. Da skal jeg ha Limited Edition. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det står klart og tydelig på plakaten deres: Bytt inn 2 spill, gi oss 1 kr, få Uncharted 2 LIMITED EDITION. Da skal jeg ha Limited Edition. Oki, da stemmer det sikkert da. Vær obs på at de også sa vi ville få tidlig aksess til multiplayer demoen, men det stemte jo ikke. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Kilde, Mokko? Og noen som vet om dette også gjelder andre spill, som Brütal Legend? Tror dere de aksepterer å få inn 2x Beowulf og 2x NHL2K7 mot to spill? OK, er klar til å kjøpe inn: Beowulf, NHL2K7, Lair og Turning Point: Fall of Liberty. Tar de virkelig inn slike søppelspill i kampanjen deres? Endret 8. oktober 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Kilde, Mokko? Linky. Her står det "Bytt inn to spill: 1 kr, få et av følgende spill" eller noe sånt. Under står det en haug med spill, blandt annet et Uncharted 2 Limited editon SteelBook-cover, med en lapp klistret over med påskriften "Limited Edition". Om det betyr noe annet enn at jeg skal få Limited Edition, så heter moren min Leif. EDIT: Dog står det også noe sånt som at "Ekstramateriale deles ut så lenge lageret rekker" eller noe lignende. Noe som kan bety at det likevel er førstemann til mølla. EDIT: Beowulf og NHL2K byttet jeg selv inn mot Uncharted 2, så de skal funke. Ellers kan du jo sjekke ekskluderingslisten deres. Du bestiller fra Cdon? Endret 8. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Jepp. Lair var dessverre utsolgt, så jeg går for noe annet istedet. Står mellom Bionic Commando og Battlefield: Bad Company - hva tror dere det er minst sjanse for at kommer på ekskluderingslista? OK, da har jeg kjøpt Beowulf, Bionic Commando, NHL 2K7 og Turning Point: Fall of Liberty for den nette sum av 456kr, inkludert frakt. Skal da forhåndsbestille Uncharted 2: Limited Edition (hvis spillene kommer frem i tide) og Brütal Legend ved å bytte inn disse spillene. Sparer masse penger. Fiffig. Vurderte å kjøpe to til for å få forhåndsbestilt Dragon Age også, men jeg tenkte å gi meg mens leken var god. Dessuten vurderer jeg en Collector's Edition av det. Endret 8. oktober 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 EDIT: Dog står det også noe sånt som at "Ekstramateriale deles ut så lenge lageret rekker" eller noe lignende. Noe som kan bety at det likevel er førstemann til mølla. Selvsagt så lenge lageret rekker og de vet ikke en gang hvor mange Limited Editions de får inn. Du får være tidlig ute eller ta risken på å begynne å kalle moren din for Leif. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jepp. Lair var dessverre utsolgt, så jeg går for noe annet istedet. Står mellom Bionic Commando og Battlefield: Bad Company - hva tror dere det er minst sjanse for at kommer på ekskluderingslista? Bare for å svare, dog ser ikke ut som du trenger noe svar, men andre kanskje. Ingen av dem før en stund. BC er ganske nytt, og Bad Company beholdes vel litt mer enn kanskje Haze og UT3 samt alle disse hærsens EA Sports, Fifa og sånt fra i fjor. Eskluderingslista fra Gamestop: http://www.gamestop.no/pdf/Exclusion_NO.pdf Tilbudene: http://www.gamestop.no/pdf/Q4_sept_470x940_NO.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå