LarZen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fikk ikke til å embede trailer fra Gametrailers.com , ikke testet med Youtube enda men ser ikke noen funksjon for dette heller. Mangler dette eller er det bare jeg som ikke ser hvordan? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tror du må ta hele adressen og ikke bare nummeret på videoen, er ihvertfall sånn på Youtube-videoer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 [gt]*defemsistesifrene*[/gt] [youtube]*URL*[/youtube] Er for respektivt GameTrailers og Youtube. Øverst til høyre i teksteditoren står det "andre stiler", der får du opp en liste med alternativer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 [gt]*defemsistesifrene*[/gt] [youtube]*URL*[/youtube] Er for respektivt GameTrailers og Youtube. Øverst til høyre i teksteditoren står det "andre stiler", der får du opp en liste med alternativer. Har ikke noe valg "andre stiler" og prøver jeg å klikke på "bruk full editor" så skjer ingenting..har nyeste IE og Chrome... Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Gå inn på kontrollpanelet ditt og velg "Aktiver rik tekst-editor" Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Gjort alt som dere har skrevet men finner ikke noe valg "andre stiler". Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Følte meg plutselig meget dum nå...haha. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Eller kanskje ikke...ser nå at om jeg velger Rediger så får en ikke opp valget Andre stiler....så ikke rart jeg ikke har sett den. En får kun opp andre stiler om en lager en ny post. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jepp, og det minner meg på at jeg ikke får valgt "bruk full editor" ved redigering av innlegg. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Lakus, vi får se om det ordner seg etter oppgraderingen i morgen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Mulighet for å embede Youtube borte fra Andre stiler listen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jepp, den står ikke der lenger. Etter min mening burde man kanskje også rydde opp litt i den listen. (. Ta bort ting fra listen som allerede har ikoner osv i editoren). Og hvorfor er det en maksgrense på hvor mang videoer man kan embedde? Grensen er vel nå på 2 eller 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg