ismo2009 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg lurer på om amazon leverer til norge?. Å den prisen som står på produktene er det inkl.frakt? Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Ja, Amazon leverer til Norge (med mulig unntak av elektronikk/gadgets). Nei, de slår på frakt i tillegg. Hva denne kommer på avhenger litt av hvor mye du handler for og totalvekta på varene. NB: husk å beregn 120 kr + moms av varene i tillegg om du handler varer for mer enn 200 kr. Litt leit om du har tenkt å spare penger på å bestille fra utlander, for å så få tollgebyr å moms i tillegg til frakt slik at vinninga går opp i spinninga. *edit* Alltid sjekk med amazon.co.uk og de andre avdelingene før du bestiller fra amazon.com. Av og til kan du spare opp til halve summen på å bestille fra en annen avdeling. Endret 6. oktober 2009 av Miles Teg Lenke til kommentar
ismo2009 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 det var akkurat det jeg er redd for,men hvordan skal jeg finne ut hvor mye frakt det blir da? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Gå til checkout, så finner du ut det Lenke til kommentar
ismo2009 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) ok takk for svaret btw hvor langt tid tar det før jeg får spillene? Endret 6. oktober 2009 av ismo Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tar nok fra 1-6 dager tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå