Marte_InnleggNO Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hackere har stjålet passord til Hotmail, Gmail og flere andre e-postleverandører. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Denne mailen fikk mine 600 kontakter i dag via min yahoo adresse. "Hei, How are you today? Jeg har et presserende problem som bare kom opp og jeg tenkte å spørre deg om en tjeneste økonomisk med en liten sum penger som jeg skulle returnere tilbake til deg neste uke fredag Jeg lover, jeg foretrekker vi diskutere dette problemet med e-post bare fordi jeg am øyeblikket i Nord-London og ikke har en kontakt telefon for øyeblikket. vennligst gi meg beskjed hvis du kan hjelpe meg så jeg kan fortelle deg hvor mye jeg vil være behov. Jorgen" Heldigvis ikke så vanskelig å gjennomskue, men likevel. Jeg fikk ikke logget meg inn på min konto. Fikk bare en feilmelding. TIPS: Slett cookies i nettleseren, så kommer du inn på din egen konto for å skifte passord. Husk å logge HELT ut av tjenesten etter du har satt nytt passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg