Gå til innhold

Windows xp download....

Anbefalte innlegg

jeg sitter her og koser meg på nettet, spiller og står i.. :D .. Også plutselig kommer denne xp update download greia. :evil: . Går det ann og slå av den dritten??? hvordan??? :shrug: som jeg sikkert ikke trenger og skrive men jeg gjør det like vel... Jeg har xp.... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jepp går an å slå det av ja. når du høyreklikker på min datamaskin så trykker du på automatisk oppdatering, avhenngig av hvilket språk du har så klart, også skal det ver et alternativ der som er haket av, trykk på denne haken å trykker bruk å ok. da skal ikke denne meldingen komme.

Lykke til.

Lenke til kommentar

det var da veldig merkelig. klør meg litt i hodet dette skjønner jeg ikke. XP pro skal være det samme som XP home. sikker på at det ikke står noe om automatic updates eller noe i den duren? dvs. at du høyreklikker på min datamaskin å velger automatic update eller noe sånt. den skal være der. skal gjøre det i alle XP versjoner iallefall, lenge siden jeg har pøvd en annen windows nå. jo enn hvis du trykker på kontrollpanel og system da? hva skjer da? finner du den ikke da heller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...